Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 16 kwietnia 2019

,,Zły król" Holly Black

Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 400
Do kupienia: Gandalf

,,Zły król" to drugi tom serii o elfach. Czy spodobał mi się bardziej niż pierwszy?

Jude miała plan i za wszelką cenę postanowiła się go trzymać. Nie wszystko jednak miało iść do końca po jej myśli, o czym miała się niebawem przekonać. Okazało się, że nie wszyscy są tak godni zaufania, jak mogłoby się to początkowo wydawać. To jednak nie koniec problemów, które miały spaść na świat elfów.

Pierwszy tom tak średnio mi się podobał i nie miałam zamiaru za szybko sięgać po jego kontynuację. Z racji tego jednak, że już się pojawiła na polskim rynku, nie mogłam się powstrzymać i postanowiłam sprawdzić, czy drugi tom bardziej przypadnie mi do gustu.

,,Kroniki Spiderwick" tej autorki bardzo mi się podobały. Nie mam pojęcia, co nie może zagrać w tym cyklu, ale w moim odczuciu jest on bardzo przeciętny. Lubię książki fantastyczne i młodzieżowe, ale ten elfi świat wyjątkowo mi się nie podoba.

,,Zły król" to drugi z trzech tomów, z którymi zapoznałam się w ostatnim czasie. W odpowiedniej chwili pewnie sięgnę po zwieńczenie serii, gdy ukaże się w Polsce.

Moja ocena: 3/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



2 komentarze: