Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 25 marca 2019

,,Okrutny książę" Holly Black

Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 2018
Format: Książka
Liczba stron: 420
Do kupienia: Gandalf

Holly Black zasłynęła przede wszystkim dzięki cyklowi ,,Kroniki Spiderwick". Obecnie w Polsce ukazały się dwa z trzech tomów o elfach.

Przenoszenie się ze świata elfów do świata ludzi nie nastręczało większych trudności. Poważniejsze konsekwencje miało mieć wtedy, gdy uciekło się z elfiego świata z dzieckiem. Niebawem miała przekonać się o tym matka trójki dzieci, która wraz z mężem została zamordowana, a dzieci wzięte do elfiego świata.

O książce czytałam naprawdę sporo pozytywnych opinii, dlatego tym bardziej byłam jej ciekawa. Postanowiłam się z nią zapoznać w wolniejszy weekend. Bardzo szybko okazało się jednak, że nie jest to do końca to, czego oczekiwałam. Chyba miałam względem tej historii za duże wymagania, w rezultacie czego czuję się taka zawiedziona.

Książki młodzieżowe i fantastyczne nie są mi obce, gdyż czytam ich bardzo dużo. Seria ,,Kroniki Spiderwick" także bardzo mi się podobała, jednak ,,Okrutny książę" w moim odczuciu jest powieścią bardzo przeciętną. Nie czyta się za szybko. Mimo mojej niechęci, pewnie kiedyś skuszę się na kontynuację, bo nie lubię zostawiać rozpoczętych serii.

,,Okrutny książę" Holly Black to pierwszy tom serii o świecie elfów. Intrygi są tu na porządku dziennym, a trup początkowo wcale nie ściele się tak gęsto, jak by to się mogło wydawać.

Moja ocena: 3/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. To kolejna, interesująca seria. Może kiedyś się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak spasuję, gdyż nie lubię czytać o elfach.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie było wręcz przeciwnie - książkę pochłonęłam bardzo szybko ;)

    OdpowiedzUsuń