Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 28 października 2018

,,Ścigany" Katarzyna Michalak

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Gandalf

Katarzyna Michalak prawie dwa miesiące temu wydała swoją kolejną powieść, tym razem z gatunku sensacji. Mowa o ,,Skazanym".

Danka chciała popełnić samobójstwo, jednak przeszkodził jej w tym mężczyzna, poszukiwany za zabójstwo kilku osób i prezydenta RP. Poprosił ją o schronienie, a ona nie potrafiła mu odmówić. Czy oboje mieli ujść z tego z życiem?

Katarzyna Michalak tym razem postanowiła spróbować sił w sensacji w połączeniu z lekkim romansem i muszę przyznać, że wyszło jej to całkiem dobrze. Sensacja jest takim gatunkiem, w którym bohaterowie mogą mieć mnóstwo nieszczęść i tutaj to się sprawdziło.

Nie do końca przypadło mi za to wyprzedzanie pewnych zdarzeń, zapowiadanie tego, co będzie miało się wydarzyć. Osobiście wolałabym dowiadywać się o tym na bieżąco. Zakończenie okazało się dość zaskakujące, aczkolwiek w pewnym momencie zaczęłam się go domyślać.

Katarzyna Michalak nie posługuje się bardzo skomplikowanym językiem. Jej najnowsza powieść jest całkiem dobrym kawałkiem literatury, który można przeczytać na jedno posiedzenie. Nie ukrywam, że spędziłam z nią udane popołudnie.

,,Ścigany" to powieść niewymagająca od nas wielkich nakładów myślenia. Sporo się tutaj dzieje, dużo tutaj zwrotów akcji. Jeśli jesteście ciekawi, co z tego wynikło, zachęcam do lektury.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Ja póki co nie mam tej książki w planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już poddałam się w kwestii twórczości Michalak, więc po książkę nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń