Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 25 września 2018

,,Królewski zdrajca" Jeff Wheeler

Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 2018
Format: Książka
Liczba stron: 457
Do kupienia: Gandalf

Jeff Wheeler stworzył kilkutomowy cykl przeznaczony dla nastoletniego czytelnika. ,,Królewski zdrajca" jest trzecim tomem serii.

Owen Kiskaddon zrozumiał już, że Evie nie jest mu pisana, gdyż kobieta związała się z kimś innym, miała dwójkę dzieci. Historia z jednym z nich miała się powtórzyć. Król zażyczył sobie, by jedno z dzieci Evie zostało u niego. Owen starał się robić co mógł, by jakoś zaradzić politycznym zagrywkom.

Mimo tego, że pierwsze dwa tomy czytałam tylko trzy miesiące temu, sporo treści uleciało mi z głowy. Początkowo bardzo trudno było mi się ponownie zagłębić w tę część. Nie ukrywam, że chyba tak naprawdę nie udało mi się tego do samego końca w pełni zrealizować.

Jeff Wheeler posługuje się bardzo prostym, plastycznym językiem. Całość czyta się naprawdę całkiem szybko. Intrygi, spiski - to jest to, co najbardziej lubię w tego typu publikacjach. Nie jest to może tom od którego nie mogłabym się oderwać, jednak nie ukrywam, że przyjemnie spędziłam czas z tą lekturą.

,,Królewski zdrajca" to już trzeci tom serii, który trzeba czytać koniecznie po zapoznaniu się z wcześniejszymi tomami cyklu. Mam nadzieję, że na czwarty tom nie będziemy musieli czekać zbyt długo. Jestem bardzo ciekawa, co się w nim wydarzy.

Moja ocena: 5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



1 komentarz: