Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 7 lipca 2018

,,Normalni inaczej" Tammy Robinson

Wydawnictwo: IUVI
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 336
Do kupienia: IUVI

,,Normalni inaczej" Tammy Robinson to lektura, której opis niezupełnie mnie zaciekawił. Postanowiłam się jednak nie zrażać i dać jej szansę.

Maddy była tą starszą siostrą, która zajmowała się Bee, dzieckiem z autyzmem. Do pomocy była tylko matka, która musiała godzić pracę z obowiązkami rodzicielskimi. Albert dorabiał sobie przy koniach, choć ojciec i tak nigdy nie był z niego zadowolony. Losy tej dwójki już niebawem miały się spleść.

Początkowo nic nie zapowiadało, że książka będzie tak interesująca. Naprawdę trudno się od niej oderwać. Autorka serwuje nam całą gamę emocji. Przede wszystkim porusza problem dzieci z autyzmem i pokazuje, że one wcale nie są gorsze. Może to my, zdrowi ludzie, jesteśmy zgodnie z tytułem normalni inaczej.

Tammy Robinson posługuje się naprawdę niezwykle plastycznym językiem. Mimo tego, że publikacja jest dość obszerna, czyta się ją naprawdę bardzo szybko. Narracja jest prowadzona naprzemiennie z punktu widzenia Maddy i Alberta. Nie chcę za wiele zdradzać, więc napiszę tylko, że przygotujcie się na fabułę podobną do książki ,,Moje serce należy do Ciebie".

,,Normalni inaczej" to młodzieżowa powieść w najlepszym wydaniu. Autorka doskonale czaruje słowem, kreując bohaterów takich jak my. Co prawda, mogłaby być trochę bardziej wzruszająca, jednak i tak jestem bardzo zadowolona, że skusiłam się na tę lekturę.

Moja ocena: 5,5/6

Za książkę dziękuję Wydawnictwu IUVI


3 komentarze:

  1. Wartościowa młodzieżowa książka. Będę ją mieć na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka już czeka na mojej półce. Jestem ogromnie ciekawa jak ją odbiorę. Liczę na tą całą gamę emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej książki, ale muszę przyznać, że mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń