Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 24 lipca 2018

,,Dziennik przetrwania. Zapiski niedoskonałej matki" Małgorzata Mroczkowska

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 536
Do kupienia: Gandalf

,,Dziennik przetrwania. Zapiski niedoskonałej matki" to kolejna książka tej autorki, z którą postanowiłam się zapoznać.

Sylwia jest nieidealną matką dwójki dzieci - dziewczynki i chłopca, a zarazem nieidealną panią domu. Rozdziały są krótkie, a przemyślenia głównej bohaterki poznajemy z jej punktu widzenia w pierwszej osobie.

Książka o diecie tej autorki przypadła mi do gustu, dlatego byłam ciekawa, jak poradziła sobie z publikacją o matce. Sama jeszcze dzieci nie mam, jednak nie zmienia to faktu, że od czasu do czasu z jakąś pozycją zapoznać.

Jak już wspomniałam, dane pojedyncze przemyślenia zostały zapisane w formie krótkich rozdziałów. Publikację czyta się naprawdę całkiem szybko i może być ona ciekawym przerywnikiem pomiędzy innymi, bardziej wymagającymi lekturami.

,,Dziennik przetrwania. Zapiski niedoskonałej matki" to już druga napisana w tym stylu powieść Małgorzaty Mroczkowskiej. Całkiem przyjemnie spędziłam czas z tą pozycją.

Moja ocena: 4,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



3 komentarze: