Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 23 maja 2018

,,Zabójczy pocisk" Praca zbiorowa

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 380
Do kupienia: Gandalf

,,Zabójczy pocisk" to zbiór 15 opowiadań naprawdę znamienitych pisarzy kryminałów. Nie żałuję, że się z nim, zapoznałam.

Każde z nich jest naprawdę ciekawe, nie ma takiego, które podobałoby mi się najmniej. Dotykają tematów przemocy domowej, zabójstw, wszystkie mają bardzo zaskakujące zakończenia. Gdy jesteśmy pewni, że wiemy, jak się to wszystko skończy, autorzy szykują nam nie lada niespodziankę.

Książka została wydana w nieco gorszym wydaniu, kartki są kremowe i bardzo cienkie. Oprócz tego publikacja jest naprawdę warta uwagi. Czyta się ją bardzo szybko, wszystkie opowiadania wciągają od pierwszych stron.

Akcja dzieje się na ulicach polskich miast, m.in. Torunia. Niektórzy autorzy pokusili się o to, by w opowiadaniu wykorzystać jako główną postać bohatera znanego czytelnikom z ich sztampowych serii. Uważam, że to całkiem niezły pomysł, pod warunkiem, że znamy tamte serie.

,,Zabójczy pocisk" to naprawdę ciekawa pozycja dla miłośników kryminalnych opowiadań. Nawet jeśli nie przepadacie za krótkimi formami, tym zbiorem powinniście być oczarowani. Przynajmniej ja byłam. ,,Zabójczy pocisk" podobał mi się chyba bardziej niż ,,Rewers", który także wywarł na mnie swego czasu spore wrażenie.

Moja ocena: 5,5/6



4 komentarze:

  1. Same znane nazwiska. To musi być świetny zbiór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj... koniecznie muszę sięgnąć po tę książkę! już się nie mogę doczekać. Dla mnie takie zbiory to także świetna wskazówka, po jakiego autora warto sięgnąć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie. To jak taka bombonierka z autorami kryminałów. Możesz popróbować różnych i wybrać co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie nie mam ochoty na kryminalną tematykę.

    OdpowiedzUsuń