Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 11 listopada 2014

,,Jak wysoko jest niebo?" Anna Milbourne

Wydawca: Zielona Sowa
Data wydania: 2009
Format : Książka
Liczba stron: 26
Półka: posiadam
Do kupienia: Matras

Gdy tylko ujrzałam tę książeczkę na jednej z półek sklepowych wiedziałam, że nie wyjdę bez niej. Tak też zrobiłam. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Jest jeszcze jedna opowieść z tej serii pt. ,,Jak wielki jest milion?", ale niestety jest niedostępna.

Oskar to mały ciekawski pingwinek, który ciągle o coś pytał. Tym razem postanowił się dowiedzieć, jak wysoko jest niebo. Pomóc mu w tym mieli jego przyjaciele lub nowo poznane osoby, które leciały w tamtym kierunku. Czy Oskar uzyskał odpowiedź na zadane pytanie?

Tę książkę kupiłam w sklepie za 10 zł, jednak widzę, że na Matrasie jest dostępna za 15 zł. Uważam, że warto ją kupić, gdyż opowiada o pingwinku, co rzadko się zdarza, gdyż o tym zwierzątku jest bardzo mało publikacji. Dodatkowo ma przepiękne ilustracje, tekstu nie ma tutaj za wiele. Na końcu znajduje się także duży plakat obrazujący drogę do nieba. Doskonale uzupełnia treść książeczki.

Myślę, że przesłaniem opowieści może być to, aby zawsze marzyć i próbować zrozumieć otaczający nas świat. Choć nie zawsze uda nam się wszystko odkryć i poznać odpowiedzi na wszystkie zadane przez nas pytania to mimo wszystko warto marzyć i się nie poddawać. Z pomocą mogą przyjść nam bliscy lub zupełnie obcy ludzie, którzy zechcą zrobić dobry uczynek i pomóc nam w dążeniu do zrealizowania celu.

,,Jak wysoko jest niebo?" to książeczka tak naprawdę dla każdego z nas. Myślę, że zachwyci także dorosłych, gdyż została bardzo starannie wykonana. Co prawda nie jest już nowością na rynku wydawniczym jednak jestem pewna, że warto dać jej szansę. Gdy trafię na drugą książeczkę z serii na pewno także ją zakupię, gdyż jest warta tej ceny, jaką za nią dałam.

Moja ocena: 5,5/6



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



16 komentarzy:

  1. Fajny dodatek w postaci plakatu. Na pewno zwróciłabym uwagę na tę książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wysoko jest niebo? No to postawił pingwinek przed sobą niełatwe pytanie. Ciekawski ten pingwinek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plakat na pewno ucieszy dzieciaki ;)

    Ale jeśli mogę polecam również książkę Bolek i Lolek. Genialni detektywi w niej w środku jest Poradnik Detektywa a w nim łamigłówki zagadki i zadania dla najmłodszych. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na Bolka i Lolka też poluję, gdyż podobno jest to bardzo fajna publikacja. Mam inną książkę tego autora , ,,Łysol i Strusia" i bardzo mi się podobała.

      Usuń
    2. To ja się przyłączam do polecenia Bolka i Lolka. Genialni detektywi są niesamowici. Sama mogłabym tę książkę czytac codziennie, można się przy niej zrelaksować i oderwać od tej szarej rzeczywistości. Więc można się domyślić jaką dzieciaki mają przy niej frajdę skoro ja osoba dorosła również czerpię z niej przyjemnosć :)

      Usuń
    3. Udało mi się przeczytać, jutro moja opinia. Najfajniejsze są te dodatki na końcu książki.

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o pingwinki to jakoś moje maluchy za nimi nie przepadają. Ostatnio mają hopla na punkcie Kaczora Donalda, Reskia oraz Bolka i Lolka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reksia i Bolka i Lolka bardzo lubię, ale pingwiny też należą do moich ulubieńców :)

      Usuń
  5. Mój mały ostatnio uwielbia pingwiny - ta książeczka byłaby dla niego idealna. Muszę wysłać list do Mikołaja :) i zamówić jeszcze tę książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj musi się śpieszyć, bo nie zostało za wiele czasu :)

      Usuń
  6. W sam raz dla małych ciekawskich :)

    OdpowiedzUsuń