Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 20 sierpnia 2014

,,Panicz z Grzywką" Praca zbiorowa

Wydawca: Olesiejuk
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 24
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

,,Panicz z Grzywką" to jedna z książek, które ukazały się na naszym rynku. Muszę jednak przyznać, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tej historii.

Pewnego dnia urodziło się wyjątkowo brzydkie dziecko, panicz z Grzywką. Pomimo tego jednak, że nie był zbyt ładny otrzymał wyjątkowy dar. Po kilku latach pewna kobieta urodziła dwie córki - jedną ładną, ale nieinteligentną i drugą brzydką. Jak potoczyły się ich losy? Czy ich dary mogły pomóc drugiej osobie?

Na książeczkę trafiłam przypadkowo, ale spodobała mi się okładka i wydanie, więc zakupiłam. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej historii, choć chyba czytałam podobną. Czasem w krótkich baśniach zdarza się, że niektóre fakty się pokrywają. Przejdźmy jednak do sedna. Ilustracje są tutaj bardzo ładne, kolorowe, wyraziste. Mi osobiście się one nadzwyczaj podobają. Treści nie ma w pozycji zbyt wiele, a ta co jest doskonale obrazuje to, ile jesteśmy w stanie poświęcić dla drugiej osoby.

Uważam, że ,,Panicz z Grzywką" to opowieść tak naprawdę dla każdego z nas. Ukazuje, ze nawet nasza brzydota nie musi oznaczać, że mamy być w życiu sami. Zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie zwracał uwagę na naszą wiedzę, a nie na wygląd. Warto poświęcić te kilka minut, aby przypomnieć sobie o tej uniwersalnej, choć czasami zapominanej prawdzie.

Moja ocena: 5,5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



10 komentarzy: