Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 12 lutego 2014

,,Pas Deltory. Grota Mrokena" Emily Rodda

Wydawca: Egmont
Data wydania: 2014
Format : Książka
Ilość stron: 200
Półka: posiadam
Do kupienia: Empik

Emily Rodda to pseudonim australijskiej pisarki. Do tej pory pisarka napisała już ponad 50 książek. Seria ,,Pas Deltory" na polskim rynku ma już obecnie 10 tomów, jednak z pewnością pojawią się kolejne.

Na Mrocznych Ziemiach nadal znajdowali się jeńcy Władcy Mroku. Lief, jako nowy król, starał się wymyślić jakiś sposób na to, jak uwolnić mieszkańców spod jego władzy. Istniała pewna magiczna piszczałka, jednak wiadomości na jej temat były legendami. Nie było wiadomo, czy istniała naprawdę. Jasmine jednak postanowiła to sprawdzić. Lief wraz Bardą wyruszyli jej tropem. Czy udało im się znaleźć piszczałkę?

Pierwsze osiem tomów tej powieści czytałam ponad rok temu. Byłam bardzo ciekawa, czy ukażą się kolejne tomy. Bardzo więc ucieszyłam się, gdy zauważyłam, że będę mogła zapoznać się z 9 i 10 tomem. Pomimo tak długiej przerwy od razu zagłębiłam się w fabułę i z wielką radością czytałam o dalszych losach głównych bohaterów.

Tym razem podczas lektury także się nie nudziłam. Autorka zaserwowała mi mnóstwo wrażeń, z wielką radością zapoznawałam się z kolejnymi stronami. Lektura tej książki nie zajmuje wiele czasu, a jest doprawdy prawdziwą przyjemnością. Bardzo lubię takie fantastyczne pozycje, więc tym bardziej się cieszę, że ta seria rok temu trafiła w moje ręce.

Autorka znów starała nam się ukazać siłę prawdziwej przyjaźni. Tylko dzięki wspólnemu działaniu i pomocy można coś zdziałać. Wspólne cele zbliżają przyjaciół. I choć czasem mają przed sobą jakieś tajemnice to mimo wszystko są sobie potrzebni. Tak samo jest w prawdziwym życiu. Posiadanie prawdziwego kolegi, z którym można być na dobre i złe chwile jest bardzo ważne.

,,Pas Deltory. Grota Mrokena" to bardzo ciekawa kontynuacja z gatunku fantastyki, która z pewnością spodoba się miłośnikom zarówno gatunku, jak i serii. Mi bardzo się podobała. W tą książkę naprawdę można się wciągnąć. Serdecznie polecam!

Moja ocena: 5,5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję :


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


14 komentarzy: