Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 28 stycznia 2014

,,Czarny Książę" Katarzyna Michalak

Wydawca: Filia
Data wydania: 2014
Format : Książka
Ilość stron: 284
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Katarzyna Michalak to autorka już kilkunastu pozycji na naszym rynku z różnych gatunków literackich. Osobiście miałam okazję zapoznać się z wszystkimi. Nie inaczej więc mogło być z ,,Czarnym Księciem", który swoją premierę miał dosłownie kilka dni temu.

Konstancja przez długi ojca została oddana ciotce. Miała przebywać w jej posiadłości i na jej usługach, aż do momentu spłacenia zobowiązań swojego opiekuna. Kobieta miała jednak wobec swojej podopiecznej inne plany. Dzięki niej chciała ponownie dostać się na salony, a Konstancję wydać bogato za mąż. Dużą rolę w tym przedsięwzięciu miał odegrać tytułowy Czarny Książę, czyli Maksymilian Romanow, któremu młoda dama bardzo się spodobała.

Książkę zamówiłam sobie już dawno i czekałam tylko na premierę, aby ją otrzymać. W dniu, w którym wpadła w moje ręce od razu zabrałam się za czytanie. Byłam ciekawa, co tym razem przygotowała dla czytelników w swojej najnowszej książce Katarzyna Michalak. W chwili, gdy zaczynałam jej lekturę miałam możliwość zapoznania się z jedną, pozytywną opinią. Byłam więc pełna optymizmu. Czy jednak moje przewidywania miały okazać się słuszne?

Gdy tylko zaczęłam czytać książkę muszę przyznać, że mi się spodobała. Trochę dziwne wydawało mi się zachowanie Konstancji, ale trudno, czytałam dalej. Sama fabuła jest ciekawa, często zaskakująca. Momentami jest jednak za bardzo fantazyjna i wyszukana. Wydarzenia w niej zawarte z całą pewnością nie miały prawa zdarzyć się w normalnym życiu. Mimo wszystko miała to być przede wszystkim książka erotyczna, a dopiero później kryminał. W tej drugiej roli powieść sprawdziła się znakomicie.

Nie mogę napisać, żeby mi to przeszkadzało. Sceny erotyczne zostały bardzo delikatnie opisane. Mi osobiście to bardzo odpowiada, gdy wszystko jest opisane z umiarem. Cieszę się więc bardzo, że w tej kwestii autorka dobrze sobie poradziła. Z pewnością wiecie, że nie przepadam za książkami o takiej tematyce, jednak tym razem się skusiłam w ramach zapoznawania się z całą twórczością autorki i nie żałuję.

,,Czarny Książę" to lektura na wolne popołudnie. Nie jest może doskonała, ani nadzwyczajna, jednak dość wciągająca. Moim zdaniem warto poświęcić jej swój czas. Mi czytanie nie zajęło wiele czasu, więc tym bardziej nie uważam, aby miał być stracony. Ja jestem zadowolona z tego, co otrzymałam, choć nie wszystko było w niej idealne.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania


22 komentarze:

  1. Bardzo chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przeczytam ją z czystej ciekawości...nadal szukam naprawdę dobrego erotyka...zobaczymy jak ją odbiorę;)) pozdrawiam ciepło

      Usuń
    2. Ja nie wiem, bo się nie lubuję w tej tematyce.

      Usuń
  2. Stawiam ją w kolejce do przeczytania :-) powinna mi się spodobać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co mam tej autorki serię Sklepiki z niespodzianką i od niej zacznę. Jej twórczość wzbudza wiele różnorakich emocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklepik z niespodzianką bardzo mi się podobał. Dobrze, że miałam 3 tomy na półce, bo czytałam w sumie jeden po drugim.

      Usuń
  4. Fabuła mnie w ogóle nie interesuje, a odpycha mnie to, że jest to erotyk i że większość recenzji jest niepochlebnych. Dodatkowo, nie lubię kiedy wydarzenia w książce nie mogą mieć odniesienia w przyszłości (no chyba, jeżeli mówi o fantastyce, to wtedy to zrozumiałe :) ). Tym razem coś nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podobał ,,Czarny książę''. Jest to ciekawe połączenie kryminału i lekkiego erotyku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie stroi na półce i czeka na swoją kolej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli taka książka "do obiadu", jak mówię na filmy, przy których nie trzeba zbytnio wysilać mózgownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie mogę się do tej pani przekonać, tym bardziej że z tego co widzę, stawia na ilość, nie jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bym tego nie ujęła. Niektóre książki są naprawdę świetne.

      Usuń
  9. Czytałam autorki Serię z Kokardka i bardzo mi się podobała, inne książki autorki ciągle przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria z kokardką należy do jednej z moich ulubionych.

      Usuń
  10. Muszę w końcu się zapoznać z książkami autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) Mi bardzo seria z kokardką się podobała.

      Usuń