Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 8 listopada 2013

Życiowe piątki.



ROZPOCZYNAMY WEEKEND <3

41 komentarzy:

  1. haha! no ja jeszcze nie;P ale dzień dłużej duuuużo daje! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super i to będzie dłuższy weekend, bo poniedziałek też święto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam czterodniowy teraz :D Akurat wyleżę się w łóżku i może wyzdrowieję do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak. Trzeba go dobrze rozplanować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głębokie przesłanie. A ja klikam i klikam, szukając rozwinięcia:-p

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha rozbroiłaś mnie tym wpisem xxxxx. Miłego weekendu xx.

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha, no to dowiedziałam się czegoś nowego :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie fajny wpis! :D
    Udanego wypoczunku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm weekend, najlepsza część tygodnia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię sobotę :))).

      Usuń
    2. A ja o dziwo wolę niedzielę. Niby następnego dnia trzeba wracać do szkoły/pracy, ale mam wrażenie, że to jakiś spokojniejszy dzień od soboty..

      Usuń
    3. W sumie też racja, choć ja w sobotę więcej leżakuję, bo w niedziele trzeba się szykować do odjazdu.

      Usuń
  10. Patrzę, szukam gdzie Ci posta wcięło, a tu taka weekendowa niespodzianka :)
    Udanego wypoczynku i życzę jutro udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój weekend zaczyna się dopiero jutro o 15, ale i tak się cieszę :) mam nadzieję trochę odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba najbardziej wyczekiwany przeze mnie weekend od dawna. :D
    Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń