Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 25 września 2013

,,Baśniobór. Plaga cieni” Brandon Mull

Wydawnictwo: W.A.B
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 464
Półka: posiadam
Do kupienia:  Gandalf

Brandon Mull to autor serii fantastycznych książek przeznaczonych dla dzieci i młodzieży. Na polskim rynku ukazało się już kilka serii jego autorstwa.

Kendra i Seth nadal pozostawali w Baśnioborze. Czekały na nich nowe zadania, którym musieli sprostać. Cały czas zastanawiali się, czy osoba, która zostawiła im wiadomość w tajemny sposób mówiła prawdę. Nie chcieli jednak narażać się na niebezpieczeństwo. Informacje przez nią przekazane wydawały się nieprawdopodobne. Tymczasem Kendra została wezwana na zebranie Rycerzy Świtu, a w Baśnioborze zaczęły pojawiać się cienie, które widziała tylko jedna osoba…

Po zakończeniu drugiego tomu byłam ciekawa, czy wiadomość przekazana przez Vanessę miała okazać się prawdziwa. Zanim jednak rozpoczęłam lekturę trzeciej części minęło trochę czasu, gdyż nie chciałam, aby seria mi się znudziła. Gdy jednak zaczęłam czytać przepadłam bez reszty. Początkowo minęło trochę czasu, zanim ponownie zagłębiłam się w lekturę, jednak później całą powieść przeczytałam prawie jednego dnia. Nie mogłam się od niej oderwać!

Akcja toczyła się niezbyt śpiesznie, tak samo, jak w poprzednich tomach. Narracja była czasami jednowątkowa, jednak nastąpiły też momenty dwuwątkowości, gdy doszło do pewnego zdarzenia. Oczekiwanie na dalsze losy bohaterów, które pojawiały się, co drugi rozdział było jeszcze bardziej fascynujące. Nie mogłam doczekać się, co się dalej wydarzy, jednak musiałam odczekać te kilkadziesiąt stron, aby je poznać.

W tym tomie na jaw wyszło sporo nowych faktów, o których czytelnik nie miał pojęcia. Pojawiło się także kilka zaskakujących zdarzeń, o których nigdy nie pomyślałabym, że mogłyby się zdarzyć. Autor doskonale stopniował napięcie, zaskakiwał odbiorcę. Przy tej pozycji z pewnością nie można się nudzić.

Pojawiło się także kilkoro nowych bohaterów. Niektórych z nich polubiłam, innych nie. Mam jednak nadzieję, że pojawią się także w kolejnej części i rozwinie się ich wątek. Jestem bardzo ciekawa, jak potoczą się losy Gavina, poskramiacza smoków.  Jaki jest jego udział w całej powieści? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie podczas lektury powieści.

Na zakończenie znajdowały się także pytania i tematy do dyskusji, które można omówić w szerszym gronie. Nie mam pojęcia, czy w innych seriach też tak jest, jednak w tej bardzo mi się to podoba. Zawsze dłużej można rozpatrywać losy ulubionych postaci.

,,Baśniobór. Plaga cieni” to już trzecia część cyklu o rezolutnych nastolatkach, którą warto przeczytać. Ja bardzo miło spędzam z nią czas. Dużym plusem jest to, ze każdy kolejny tom jest obszerniejszy, więc można coraz więcej dłużej zagłębiać się w jakże ciekawą pozycję. Jestem ciekawa, jakie losy czekają mieszkańców Baśnioboru, więc niebawem zabiorę się za 4 tom.

Moja ocena: 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania


28 komentarzy:

  1. Tę serię bardzo bym chciała poznać, gdyż widzę po twojej recenzji, że jest to naprawdę ciekawa, wyjątkowa pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się chyba zabrać za pierwszą część, choć przekonana nie jestem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że Ci się tak cała seria podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem jeszcze przed tą serią i mam nadzieję, że mi się spodoba : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie czy seria doczeka się ekranizacji. Sądzisz, że filmowa wersja przebiłaby książki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że intryguje mnie ta seria, ale jeszcze się waham :) Mam pytanie: ile lat mają bohaterowie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilkanaście, z tego co kojarzę chyba 14 i 16 już teraz.

      Usuń
  8. Jestem ciekawa 'Baśnioboru'. Byc moze okaże się dla mnie tą jedyną książką, po której bede miec kaca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, ale to bardzo chcę się zapoznać z Baśnioborem, niedawno kupiłam pierwszą część drugiej serii autora i zabrać się muszę za nią, ale tą też mam w planach ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, jak Ci się ta druga seria spodoba ;)

      Usuń
  10. Kolejna recenzja zaliczona i dodana do wyzwania "Czytam Fantastykę"
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebywale urzekająca seria, taka ... klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kiedyś przeczytać tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do końca to nie moje klimaty, ale recenzja ciekawa.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń