Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 13 września 2024

,,Zjawa" Graham Masterton

 ,,Zjawa"


Mimo bogatego dorobku autora, jest to moje  początkowe spotkanie z jego twórczością. 

W tym wydaniu Peggy zmarła jako pięcioletnia dziewczynka. Na świecie pozostały jej dwie siostry, które były przekonane o tym, że ta wciąż jest duchem koło nich.

Jak już wspomniałam, nie mam wielkiego doświadczenia z twórczością tego autora, więc nie mogę odnieść się do tego, jak ten tytuł wypada na tle innych jego powieści. Publikacja klasyfikowana jest jako horror z połączeniem innych gatunków i faktycznie jest w niej dużo grozy.

Podobało mi się to, że autor nie zdradzał wszystkiego od razu. Fakty były ujawniane co jakiś czas. Całość czytało się bardzo sprawnie, z entuzjazmem. Miło spędziłam czas z tą pozycją zagranicznego pisarza.

,,Zjawa" Grahama Mastertona to sprawnie napisana powieść, z którą można zapoznać się w ciągu kilku godzin do czego serdecznie Was zachęcam.

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz