Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 16 września 2024

,,Dolina Tęczy" Lucy Maud Montgomery

,,Dolina tęczy"


Autorka zasłynęła przede wszystkim z serii o Ani z Zielonego Wzgórza. ,,Dolina Tęczy" Lucy Maud Montgomery stanowi siódmy tom jej przygód.

Książką zainteresowałam się, gdy zauważyłam ją w zapowiedziach. Poza tym czytałam o niej w kilku miejscach i postanowiłam się na nią skusić. Po otrzymaniu przesyłki dość szybko postanowiłam zacząć zapoznawać się z tą lekturą. 

Fabuła nie toczyła się zbyt śpiesznie, pojawiało się dość sporo nowych faktów. Treść także nie była zbyt skomplikowana, dzięki czemu czytałam więc z przyjemnością, aż do momentu zapoznania się z ostatnim zdaniem.

Powinno być tak, że na rodzinie można polegać zawsze i wszędzie. Z tego też względu zaistniał pomysł zgodnie z którym samotny pastor z dziećmi powinien związać się z kobietą.

,,Dolina tęczy” to pozycja światowej sławy pisarki przeznaczona dla kobiet w każdym wieku. Nie jest to nic nie warte romansidło, które nie wniesie nic do naszego życia. Lektura może nie jest śpieszna jednak z pewnością warta uwagi czytelnika.

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz