Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 15 marca 2024

,,Szeptem" Becca Fitzpatrick

,,Szeptem" 


Becca Fitzpatrick nie była dla mnie całkowicie anonimową autorką, gdyż kilka lat temu chciałam zapoznać się z pierwszym tomem jej fantastycznej sagi ,,Szeptem". 

Teraz miałam ku temu dodatkową motywację, bo ukazało się jego wznowienie. Książkę czyta się bardzo szybko, jest dość wciągająca. Dobrze mieć świadomość związaną z tym, że do przeczytania są jeszcze kolejne części cyklu.

Literatura młodzieżowa zawsze jest ciekawą odmianą wśród innych lektur. Z tego też względu postanowiłam zapoznać się z tą czytelniczą propozycją, która okazała się naprawdę ciekawym wydaniem. 

Pierwsze spotkanie Nory z Patchem miało miejsce w szkole. Choć wydawał się uwodzicielski, jednocześnie był także przerażający. Od chwili jego poznania dziewczyna miała wrażenie, że jest przez kogoś śledzona. Czy faktycznie tak było?

Becca Fitzpatrick pisze książki typowo młodzieżowe i do tego grona odbiorców są one skierowane. ,,Szeptem" jej autorstwa jest wydaniem, które mogą zainteresować nastoletnich odbiorców.

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu.

 

9 komentarzy:

  1. Moja bliska koleżanka jest wielką fanką tej sagi i autorki. :) Też czytałam "Szeptem".

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla młodzieży to na pewno fajna alternatywa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tę książkę kilka lat temu i również uważam, że jest bardzo wciągająca. Patch to postać, która zaskakuje i intryguje, a atmosfera tajemnicy sprawia, że trudno oderwać się od lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję że będzie mi się podobać. Będę musiała poszukać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czasem poczytać takie książki. Będę musiała zapamiętać tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęcająca recenzja. :) Słyszałam o tej sadze, ale nie miałam okazji przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, że autorka zdecydowała się na wznowienie tej książki, chętnie przeczytałabym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się okładka. Czasem wystarczy spojrzeć i już się wie że to może być dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój post był fantastyczny! Twoja perspektywa jest pouczająca. Zachęcam Cię do dalszego pisania.

    OdpowiedzUsuń