Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 13 grudnia 2023

,,Ptyś i Bill – Pamiętasz to, Bill?"

,,Ptyś i Bill – Pamiętasz to, Bill?"


Z przyjemnością postanowiłam skusić się na kolejną część o przygodach Ptysia i Billa. 

Ten rezolutny chłopczyk z psem mieli wiele przygód, które zostały podzielone na duże albumy, a w nich o wiele więcej przygód. Z tymi bohaterami na pewno nie można narzekać na nudę, bo ich przygody są niezwykle zabawne.

 Komiks został wydany w miękkiej oprawie i ma ok. 140 stron, których bohaterami są chłopczyk, pies, żółw oraz rodzice Ptysia. Już wcześniej czytałam o tych bohaterach, więc cieszę się, że miałam okazję zapoznać się z tym komiksem.

,,Ptyś i Bill - Pamiętasz to Bill?" Jean Roba to ciekawy komiks. Czyta się go bardzo sprawnie i piękne wydanie na pewno zasługuje na uwagę czytelnika w różnym wieku.

Moja ocena: 5/6



Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

4 komentarze:

  1. 140 stron to jak na komiks całkiem sporo. Będzie, co czytać w zimowe wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dzieci lubią tę bajkę, więc pewnie na komiks również by się skusiły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygody czytelnicze, które z przyjemnością będą pochłaniały dzieciaki, komiksowe wydania mają swój urok, a przy okazji wciągają do samodzielnego poznawania pełnych tekstów. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych komiksów. Dzieciom by się podobał

    OdpowiedzUsuń