Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 9 grudnia 2023

,,Baśnie o rycerkach, wojowniczkach i nie tylko"

,,Baśnie o rycerkach, wojowniczkach i nie tylko"


Niebanalna, ale jednocześnie ważna literatura dziecięca wiele razy zyskuje moje uznanie.

Tym razem miałam okazję zapoznać się z historią rycerek, wojowniczek i innych dzielnych bohaterek, które postanowiły brać sprawy w swoje ręce i nie czekały na mężczyzn i chłopców.

Książka została wydana w sztywnej oprawie w dużym formacie. Zawiera całkiem sporo ilustracji na całą stronę, dzięki czemu jest bardzo kolorowa. Jest to świetna okazja do tego, by zapoznać się z niebanalnymi literackimi historiami.

Osobiście mogę stwierdzić, że wszystkie z nich były dla mnie nieznane. Była to więc doskonała okazja do tego, by móc poznać mniej znane opowiadania.

,,Baśnie o rycerkach, wojowniczkach i nie tylko" idealnie sprawdzi się w roli prezentu. 

Moja ocena: 5/6




Wpis powstał w ramach współpracy        
 
  




 

5 komentarzy:

  1. Grudniowe dni szczególnie sprzyjają czytaniu baśni, ale każda chwila dobra, aby się za nie zabrać. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Nie ma lepszego momentu na czytanie baśni!

      Usuń
    2. Ja również się zgadzam . Jako dziecko sporo baśni czytałam właśnie zimą. Anne 18.

      Usuń
  2. Szukałam czegoś właśnie dla syna. Będzie akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna grafika, a to najważniejsze, żeby zachęcić dziecko.

    OdpowiedzUsuń