Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 22 maja 2023

,,Zrodzona z ognia. Feniks i Pałac Mrozu, tom 2" Aisling Fowler

,,Zrodzona z ognia. Feniks i Pałac Mrozu, tom 2" 


Lubię zagłębić się w literaturę młodzieżową, więc z chęcią zapoznałam się ze ,,Zrodzoną z ognia". Nie można narzekać na brak wrażeń.

 Od lektury pierwszego tomu minęły już prawie dwa lata. W związku z tym ciężko było mi wciągnąć się w tę lekturę. Na uwagę zasługują determinacja głównych bohaterów w dążeniu do celu. 

Mimo braku zapamiętania wydarzeń pozycję czyta się naprawdę sprawnie. Cały czas coś się dzieje, ale także pod koniec zaczynają wychodzić na jaw kolejne rozterki bohaterów. Dokąd poprowadzą ich wybory?

Książka jest naprawdę obszerna. Dzięki dużej czcionce i kilku ołówkowym ilustracjom zapoznałam się z nią w kilka godzin. Mam nadzieję, że kolejna powieść ukaże się wcześniej niż za kilka lat.

,,Zrodzona z ognia. Feniks i Pałac Mrozu. Tom 2" Aisling Fowler to bardzo ciekawa pozycja dla młodzieży i bardziej doświadczonych czytelników. 

 Moja ocena: 5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy         
 
  


3 komentarze: