Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 15 kwietnia 2023

,,Ta, która przeżyła" Lisa Jackson

 ,,Ta, która przeżyła"


,,Ta, która przeżyła" Lisy Jackson to genialna propozycja czytelnicza, która trzyma w napięciu do samego końca.

Książka rozpoczyna się spędzaniem czasu z prostytutką oraz jej morderstwem. Następnie odbiorca ma także okazję poznać kobietę przerzymywaną od kilku lat w zamknięciu. Dlaczego jej udało się przeżyć?

Na wolny czas szukałam książki, która wciągnie mnie bez reszty. ,,Ta, która przeżyła" Lisy Jackson zainteresowała mnie swoją fabułą oraz sprawną akcją. Szczerze przyznam, że nie mogłam się od niej oderwać do czasu poznania jej ostatniego zdania. 

,,Ta, która przeżyła" Lisy Jackson jest naprawdę genialna!

Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
    

2 komentarze: