Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 5 marca 2023

,,Wamps. Świeża krew" Nicole Arend

,,Wamps. Świeża krew"


,,Wamps. Świeża krew" Nicole Arend zainteresowała mnie w momencie, gdy znajdowała się już w zapowiedziach.

Dillon był w połowie wampirem, a w połowie człowiekiem. Matka zniknęła po jego urodzeniu, a chłopak nie miał pojęcia o tym, że istnieje świat i szkoła typowo dla wampirów
 To właśnie do niej postanowił wysłać go ojciec. Czy jednak była to dobra decyzja?

Książka zapowiadana jest jako idealna m.in. dla miłośników ,,Zmierzchu". Sama zachwycałam się tym światem kilkanaście lat temu, więc postanowiłam sprawdzić, w jaki sposób odbiorę ten pierwszy tom planowanej historii.

W związku z chęcią zainteresowania się z tym wydaniem należy mieć na uwadze to, że jest to propozycja skierowana przede wszystkim do miłośników fantastyki. Nie brakuje intryg, miłości i magicznych istot.

,,Wamps. Świeża krew" Nicole Arend jest obszernym początkiem serii. Na zapoznanie się z nim dobrze jest zaplanować sobie kilka wieczorów.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Jaguar.

10 komentarzy:

  1. Tytuł chętnie podsunę pod rozwagę znajomej mi młodzieży, wampirze klimaty przekonują młodych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że z pewnością jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla osób lubiących takie klimaty to interesująca propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam w planach lekturę i liczę na przygodę ze szczyptą ekscytacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. raczej unikam książek o wampirach, ale lubie za to wszelkie seriale i flimy z nimi :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że książka będzie miała sporo zwolenników. Osobiście nie przepadam za takim gatunkiem, więc nie skuszę się na nią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłość do wampirów trwa u mnie od kilkunastu lat. Trochę mi smutno, że moda na nie przemija, ale nadal mimo wszystko mogę znaleźć perełki. Zdecydowanie sięgnę po tę pozycję, żeby pielęgnować tę miłość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po lekturze. Książka jest fatalna, fabuła denna, zero oryginalności, stworzonego świata nie ma, bohaterowie płascy i katastrofalni. Zmarnowany czas...

      Usuń
  8. Mam tą książkę na stosie płaczu i hańby. Myślę, że w tym tygodniu zacznę ją czytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli chodzi o tematykę wampirów to lubię ją w filmach, ale w książkach już nie, dlatego tym razem nie czuje się zainteresowana tą książką.. z całą pewnością znajdzie ona wielu swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń