Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 16 stycznia 2023

,,Solitaire" Alice Oseman

,,Solitaire"


Do tej pory udało mi się poznać wszystkie wydania autorki w Polsce. ,,Solitaire" Alice Oseman skupia się na Tori.

Tori od wielu lat przyjaźniła się z Becky, jednak z biegiem czasu ta znajomość zaczynała się zmieniać. Pewnego dnia podczas wejścia do nieczynnej pracowni komputerowej Tori poznała całkiem nowego ucznia ich szkoły. To właśnie wtedy Solitaire, czyli gra w karty zaczęła nabierać nowego znaczenia. 

Debiut Alice Oseman skupia się nie tylko na Tori i tym co działo się w szkole. Nie zabrakło także rozbudowania tematyki dotyczącej jej brata, który miał m.in. problemy z zaburzeniami odżywiania.

Bez wątpienia jest to bardzo ważna książka nie tylko dla nastolatków. Dorośli czytelnicy także z zainteresowaniem zagłębią się w tę lekturę, a dodatkowo lepiej zrozumieją to, jakie problemy mają młodzi ludzie i jakie emocje mogą przeżywać.

,,Solitaire" Alice Oseman to oddzielna lektura, w ktorej pojawiają się bohaterowie znani z ,,Heartstopper".

Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Jaguar.
 

6 komentarzy:

  1. Dobrze, że takie książki dla młodzieży są wydawane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz o literaturze kompletnie mi nie znanej, choć mam nastolatka w domu to jakoś nie przyszło mi do głowy, żeby czytać o problemach młodzieży ... Może dlatego , że dzieki bogu problemów wychowawczych w domu nie bylo . Pracuje jednak z młodzieżą i wiem, ze jest ich ogrom

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam ani o książce, ani o autorce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno pod względem fabularnym jest to bardzo ważna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  5. Minęło mi to wydanie kilka razy w sieci, ale ja jeszcze nie miałam okazji sięgnąć. Chętnie to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do książek tej autorki nie trzeba mnie przekonywać, chociaż już dawno nie jestem nastolatką.

    OdpowiedzUsuń