Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 12 grudnia 2022

Pamiętniki Sknerusa McKwacza

Pamiętniki Sknerusa McKwacza

 

,,Pamiętniki Sknerusa McKwacza" są wyjątkowe pod tym względem, że zostały wydane w twardej oprawie oraz w dość obszernym wydaniu. Jest się czym zachwycić nie tylko w jeden wieczór.

Z tego, co pamiętam zawsze z przyjemnością oglądałam przygody Sknerusa ze względu na trzy małe kaczki, które pojawiały się w ekranizacjach. Nie mogło ich zabraknąć także w tej publikacji, dzięki czemu okazała się ona dla mnie miłym powrotem do przeszłości.

W poszczególnych historiach Sknerus McKwacz przywoływał dla niego niekiedy tragiczne, ale dla odbiorców bardzo zabawne historie związane z tym, co przydarzyło mu się w życiu w związku z pewnymi zdarzeniami i chęcią pomnażania majątku.

,,Pamiętniki Sknerusa McKwacza" to świetna propozycja lektury dla odbiorców w różnym wieku z tego powodu, że nie sposób nie zachwycić się przygodami tego kaczora.

Moja ocena: 5,5/6



Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

6 komentarzy:

  1. Jeden z ulubionych bohaterów mojego dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój brat kiedyś masowo czytal tego kaczora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspomnienia z dzieciństwa. Zawsze lubiłam tą bajkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna seria, mój syn uwielbia przygody Sknerusa.

    OdpowiedzUsuń