Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 10 listopada 2022

,,Heartstopper. Yearbook" Alice Oseman

 ,,Heartstopper. Yearbook"


Choć nie miałam jeszcze możliwości zapoznać się z głównym cyklem ,Heartstopper" tej autorki powoli udaje mi się poznawać poszczególne dodatki do tej serii.

Na pewno jest to bardzo interesujące wydanie dla konkretnych osób, które chcą zapoznać się ze światem bohaterów znanych z tego cyklu. Na pewno na uwagę zasługuje możliwość poznania sylwetek konkretnych bohaterów, dowiedzenia się tego, w jaki sposób był tworzony cały cykl oraz z jakiego powodu autorka zdecydowała się na napisanie tej serii.

W tej publikacji nie brakuje również ciekawych tematycznych dodatków w związku z czym na pewno warto jest zainteresować się tym wydaniem ze względu na dostępność niepublikowanych wcześniej dodatków. Wydanie w sztywnej oprawie sprawia, iż jest się czym zachwycić, jeśli chce się poznać także tę pozycję do serii.

,,Heartstopper. Yearbook" Alice Oseman to wydanie w sztywnej oprawie, w którym nie brakuje wielu ciekawostek i smaczków dla miłośników tej serii.

Moja ocena: 5.5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

9 komentarzy:

  1. Ja ja uwielbiam wydania w sztywnej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam serii, zatem pewnie nie spotkam się z książką, wielka szkoda, że tak mało czasu, a tak wiele przygód czytelniczych chciałoby się poznać.

    OdpowiedzUsuń
  3. To na pewno ciekawy dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ze książka przypadła Ci do gustu jeśli o mnie chodzi to nie dla mnie ale na pewno znajdzie swoich zwolenników
    Dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla fanów serii to na pewno będzie miły dodatek. Będę polecać naszym czytelniczkom

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że ta książka to nie do końca coś w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej serii i raczej nie jestem nią zainteresowana, ale dla fanów seri to będzie mega gratka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fanom serii na pewno się spodoba. Ja po nią jednak nie sięgnę, to nie moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że ta seria znajdzie wielu zwolenników, mam chyba nawet jednego w rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń