Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 24 listopada 2022

,,Co się stało z Bennettami?" Lisa Scottoline

 ,,Co się stało z Bennettami?"

Uwielbiam zapoznawać się z historiami, które wywierają na mnie duże wrażenie. Do tego grona zalicza się również najnowsze w Polsce wydanie Lisy Scottoline ,,Co się stało z Bennettami?".

To miał być zwyczajny powrót do domu. Przekomarzanie się, jazda, nagle pojawienie się innego samochodu, wyjście z samochodu, zadanie, strzał, krew, karetka. Tak wyglądał przebieg początkowych zdarzeń, którego rodzina Bennettów na pewno nie mogła się spodziewać.

Choć jest to obszerne wydanie, od samego początku miałam świadomość tego, iż na pewno nie zasnę przed poznaniem jej ostatniego zdania. Choć już początek trzyma odbiorcę w napięciu, ale to z każdą kolejną stroną fabuła coraz bardziej się zagęszcza. 

Poznawanie treści kolejnych książek tej autorki jest dla mnie bardzo ciekawym doświadczeniem. Nie czytałam ich do tej pory szczególnie dużo, jednak każda z nich jest napisana na naprawdę wysokim poziomie. 

,,Co się stało z Bennettami?" Lisy Scottoline to genialne wydanie, w którym pierwsze sceny bardzo rzutują na ciąg dalszy.

Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

9 komentarzy:

  1. A ja jeszcze nie poznałam książek tej autorki. Muszę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się z tym tytułem, jednak wyda mi się że to nie książka dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja recenzja przekonuje mnie do przeczytania tej ksiązki, mam nadzieję, że mi się uda

    OdpowiedzUsuń
  4. O to coś dla mnie. Totalnie moje klimaty, także obowiązkowo musze mieć tę książkę w swojej domowej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie, więc zapisuję sobie tytuł i autora i w najbliższym możliwym czasie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam autorki, ale z chęcią przeczytałabym książkę, w której dzieją się tak zaskakujące zdarzenia. Choć sama nie chciałabym być na miejscu pasażerów tego feralnego samochodu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie sięgałam po książkę tej autorki, a lubię jej twórczość, zatem tytuł będę miała na uwadze, tym bardziej, że wysoko go oceniasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją w planach, jeśli uda mi się dorwać ten tytuł w bibliotece, będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń