Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 6 listopada 2022

,,Boscy przewodnicy" Caryn Rivadeneira

 ,,Boscy przewodnicy"


,,Boscy przewodnicy" Caryn Rivadeneiry jest jednym z tych wydań, w których zwierzęta odgrywają dużą rolę. 

W tym nietypowym pod względem tematyki wydaniu Caryn Rivadeneiry zwierzęta są pokazane w bardzo korzystnym aspekcie. Przykładem jest ich lecznicza móc, dzięki której ludzie faktycznie odzyskują zdrowie.

Jest to jedno z tych wydań, w których tematyka religijna odgrywa bardzo dużą rolę. Uważam jednak, że mimo tego aspektu nawet osoby niewierzące ze spokojem mogą zapoznać się właśnie z tą lekturą. 

,,Boscy przewodnicy" Caryn Rivadeneiry jest nie za bardzo obszerna pod względem liczby stron. Autorka skupia się jednak na mniej znanych zwierzętach, a dopełnieniem ciekawej treści są także ołówkowe ilustracje opisywanych gatunków.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak.

10 komentarzy:

  1. Mam tę książkę w swojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten religijny aspekt trochę mnie odstraszał, ale jeśli będę miała okazję to z pewnością do niej zajrzę. Ciekawi mnie jej treść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że zwierzęta bardzo pozytywnie wpływaja na samopoczucie ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie książki są zbyt zasładzające, bym je czytała. Wolę mroczniejsze klimaty, ale mam komu polecać. Mam w otoczeniu czytelników kochających zwierzęta i książki z psimi/kocimi bohaterami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tego wydania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym nie wierzyła, że zwierzęta mają szczególną moc, nie otaczała bym się nimi w zwykłej codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że mogłaby mi sie spodobać ta książka. Taka na jeden raz

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie jest to pozycja dla mnie ani nikogo z mojego otoczenia, więc tym razem to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno książka znajdzie spore ggrono fanów, jednak nie jest ona dla mnie. Raczej męczyłabym się czytając

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi świetnie, chętnie przeczytałabym tego typu książkę, w dzieciństwie natomiast bardzo lubiłam je przeglądać.

    OdpowiedzUsuń