Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 25 listopada 2022

Basia i Misiek Zdzisiek. Gdzie jest Małpka. Wodne czary-mary

 Basia i Misiek Zdzisiek. Gdzie jest Małpka. Wodne czary-mary


Wodne kolorowanki są naprawdę genialne. Na polskim rynku są jednorazowe wydania, ale też coraz większym zainteresowaniem cieszą się także te wielokrotnego użytku.

,,Wodne czary-mary" to seria wielorazowych kolorowanek. Do pisaka należy nalać wody i wielokrotnie można kolorować dane obrazki. Do tego wszystkiego dochodzą także ulubieni bohaterowie, a narratorem w tym tomie jest Misiek Zdzisiek.

Razem z jednym z głównych bohaterów możemy przespacerować się po mieszkaniu Basi. Z całą pewnością nie będzie to nudna wycieczka, ponieważ na każdej rozkładówce znajdują się pytania odnośnie tego, gdzie może znajdować się zaginiona małpka. 

,,Basia i Misiek Zdzisiek. Gdziejest Małpka? Wodne czary-mary" to starannie wydana publikacja do wielokrotnego kolorowania, która fenomenalnie sprawdzi się w roli prezentu.



Moja ocena: 5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy        
 
  

10 komentarzy:

  1. Wodne czary-mary to świetna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak do kolorowania to dla mojej Kalinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książeczka musi się podobać. Kto by nie chciał 'pobaraszkować' w takim ciekawym mieszkanku?!

    OdpowiedzUsuń
  4. o! Nawet nie wiedziałam że są takie kolorowanki wielokrotnego użytku

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to na dobrą zabawę dla małych czytelników (i rysowników).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieci uwielbiają tę serię! Moja córka, co prawda nigdy Basi specjalnie nie lubiła, ale myślę, że jest w mniejszości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kolorowanki wielokrotnego użytku świetnie sprawdzały się u mojego synka - a obecnie często podsuwam je "swoim" żłobkowiczom.

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak na prezent taka kolorowanka wielokrotnego użytku myślę, że jest wspaniałym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydownie jestem na tak! świetne są takie kolorowaki, które starczają na dluzej niz klasyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak byłam mała to uwielbiałam kolorowanki wodne!

    OdpowiedzUsuń