Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 7 października 2022

,,Znajdź ją" Lisa Gardner

 ,,Znajdź ją"


Od kiedy zaczęłam zapoznawać się z twórczością tej autorki nie mogę doczekać się lektury jej kolejnych wydań.

Tym razem fabuła toczy się wokół sprawy uprowadzonej dziewczyny. Czy możliwe było, by po ponad roku udało się ją jeszcze odnaleźć? Dlaczego to właśnie ona została uprowadzona i czy była jedyną ofiarą?

Już od samego początku byłam bardzo ciekawa w jaki sposób zakończy się ta sprawa. Tym razem również nie brakowało sporej dawki napięcia i zaskakującego zakończenia. Pomysł na fabułę po raz kolejny okazał się dla mnie zaskakujący.

Lisa Gardner potrafi tworzyć ciekawe historie i ta także taka jest. Nie jest to jedno z tych wydań, które szczególnie zapada w pamięci, jednak umili jedno z wolnych popołudni.

,,Znajdźją" mnie nie zawiodła i po raz kolejny czekam na kolejną lekturę tej autorki, z twórczością której przyjemnie spędzam czas.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 


10 komentarzy:

  1. Dla miłośników mrocznych historii pozycja obowiązkowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. I takie książki można czytać. Pewnie w przyszłości się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się nie skuszę. Nie mój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pióro tej autorki i ta ksiązka z pewnością znajdzie się w moim domu. Muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jej książek. Czuję się zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej autorki jakoś nie kojarzę, ale trudno też spamiętać wszystkich autorów, a jest ich coraz więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię twórczość tej autorki. Mam tę książkę, czeka na swoją kolej na regale i mam nadzieję, że mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam tej autorki ksiazek, jednak bardzo i się podobają. Moze akurat znajdę chwilę na relaks z ksiazka.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałma jeszcze okazji czytać ksiązki tej autorki trzeba nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń