Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 9 października 2022

Toska z lasu. Spiski, ucieczki, tajemnice i porwania. Tom 2

 Toska z lasu. Spiski, ucieczki, tajemnice i porwania. Tom 2


Zapoznanie się z historią Robin Hooda w unowocześnionej wersji może przynieść wiele radości. Tak też się stało.

Główną bohaterką komiksu została jedyna córka księcia oraz jej dwoje przyjaciół - rodzeństwo, z którym poznali się w poprzednim takie. Tym razem wspólnie spędzali miło czas aż do momentu pewnego zdarzenia. Jeden z władców chciał za wszelką cenę mieć haka na przeciwnika.

Komiks w bardzo prosty sposób pokazuje, w jaki sposób chęć zwycięstwa może wpłynąć na życie innych osób. Nie brakuje również tajemnic z przeszłości oraz nieoczekiwanego zdarzenia na końcu komiksu.

Oprócz księżniczki bohaterami zostało także rodzeństwo, które straciło dom oraz rodziców. Siostra zawsze stawała po stronie słabszych, a brat marzył o tym by doceniono jego twórczość jako minstrela. W tym wydaniu być może mieli dowiedzieć się czegoś więcej o swojej przeszłości.

,,Toska z lasu. Spiski, ucieczki, tajemnice i porwania. Tom 2" to wydany w miękkiej oprawie drugi tom komiksowej serii, który ma bardzo małą czcionkę, a ilustracje odgrywają w nim ważną rolę.


Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

 

10 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej unowocześnionej wersji Robin Hooda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsy zeszyt tej serii bardzo przypadł mi do gustu i ten również mam w planach. Jestem ciekawa co tam dalej się wydarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam przyjemności poznać tej serii, ale przyznaję, że komiks z zagadką w tle mocno mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda mi tylko małej czcionki, bo sama historia wydaje się bardzo ciekawa i wciągająca

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam fabułę komiksu. Bardzo ciekawa i ja sama rewelacyjnie się przy nim bawię :) Szkoda tylko że mała czcionka, mi również to przeszkadzało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że fani komiksów będą zadowoleni. Osobiście raczej nie sięgam po takie pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  8. całośc prezentuję sie naprawdę dobrze sama aż mam ochotę go sobie przeczytać :) :) może się uda

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny komiks. Każdy fan komiksów będzie z niego zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  10. Leśne przygody w książkach ciekawią moją córkę, może i tą historią by się zainteresowała

    OdpowiedzUsuń