Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 12 października 2022

,,Baśniowa opowieść" Stephen King

 ,,Baśniowa opowieść"


,,Baśniowa opowieść" Stephena Kinga to obszerna publikacja, na którą warto się skusić w ciągu kilku wolnych dni.

Głównym bohaterem tego wydania zakwalifikowanego do gatunku fantastyki został chłopiec, Charlie Reade. Świetnie odnajdował się on w sporcie oraz nie najgorzej się uczył. Nastolatek musiał jednak mierzyć się z przykrymi wydarzeniami, które miały już miejsce w jego życiu. Matka zmarła potrącona przez nieznanego sprawcę, a ojciec po jej śmierci zaczął pić. Chłopiec w ramach dbania o siebie wykonywał czasem różne prace dla pana Bowditcha. Po jego śmierci okazało się, że wewnątrz szopy znajdował się portal do innego świata.

Lektura jest bardzo obszerna, więc na jej przeczytanie należy sobie zarezerwować bardzo dużą ilość godzin. Nie jest to jednak czas stracony, gdyż ta fantastyczna pozycja Stephena Kinga jest bardzo wciągająca i nie sposób przejść obojętnie obok tego wydania. Do tej pory czytałam tylko kilka książek tego autora, więc tym chętniej sięgnęłam właśnie po to wydanie.

Lubię zagłębić się z ciekawą lekturę, a te z dorobku zagranicznego pisarza właśnie takie są. Dzięki różnemu przekrojowi gatunków, w których tworzy na pewno nie można narzekać na schematyczność w przypadku jego wydań. 

,,Baśniowa opowieść" Stephena Kinga to jedna z tych historii, które są niezwykle ciekawe i z tego powodu warto jest mieć ten tytuł na uwadze.

Moja ocena: 5.5/6     

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

7 komentarzy:

  1. Noy King czeka na mojej półce, ale na razie musi jeszcze poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie czytałam żadnej książki Kinga, więc chyba czas najwyższy to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  3. mój mąz chętnie sięga po ksiązki tego autora ale z tego co kojarze tej jeszcze nie czytał

    OdpowiedzUsuń
  4. Po Kinga lubię sięgać i mam w domu kilka jego książek. Tej pozycji nie znam. możliwe jednak, że się to zmieni,

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem niezmiernie ciekawa tej książki. Czeka już na półce, w tym tygodniu zamierzam się zabrać za lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię twórczość Stephena Kinga, ale tej książki jeszcze nie czytałam. Kiedyś po nią na pewno sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń