Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 19 maja 2022

,,Ziemiomorze" Ursula K. LeGuin


 Z olbrzymim zainteresowaniem postanowiłam zapoznać się z wydaniem ,,Ziemiomorza”, które po raz pierwszy ukazało się w jednym zbiorze. Nie ukrywam, że nieco przerażała mnie jej objętość. Ponad 940 stron wydanych w jednym tomie robi wrażenie. Na szczęście już teraz wyjawię, że była to bardzo dobra decyzja, by podjąć się tego wyzwania. Z lekturą spędziłam dwa dni i nie żałuję, że postanowiłam to zrobić.

Bardzo podobało mi się podzielenie jej na sześć dużych części. W każdej z nich występuje postać głównego bohatera. Gdy był on mały bardzo szybko okazało się, że ma nadzwyczajne moce. Następnie kształcił się w różnych miejscach, a co z tego wyniknęło musicie dowiedzieć się sami. Dodatkowo każdy rozdział to główna linia fabularna innej osoby. Poznajemy dziewczynkę odebraną rodzicom by pełniła inną funkcję, dziecko podpalone i poparzone. Nie brakuje także innych postaci.

Jest to świetna propozycja dla osób, które szukają niebanalnej lektury, w której wszystko jest ze sobą idealnie zgrane. Jedno wynika z drugiego, nie można mieć do tego wydania żadnych zarzutów. Bardzo odpowiada mi to, że sześć części wydano w jednym tomie. Dzięki temu publikacja jest jeszcze atrakcyjniejsza pod względem kupna. ,,Ziemiomorze” to pozycja, którą warto mieć w swojej biblioteczce.

,,Ziemiomorze", które napisała Ursula K. LeGuin zajęło jej kilkadziesiąt lat. Nie ma więc się czemu dziwić, że wszystko jest na swoim miejscu i z niesłabnącym zainteresowaniem pochłaniałam kolejne strony tomu.

Moja ocena: 6/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

10 komentarzy:

  1. Muszę w końcu zabrać się i za tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej serii jeszcze nie czytałam, ale na pewno nadrobię zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przyznać, że książka jest bardzo obszerna i ilość stron może nie jednego przerazić. Za jakiś czas chętnie i ja podeję wyzwanie przeczytania ksiażki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam anime Miyazakiego bazujące na tej książce i jestem zakochana w historii. Wiem, że Ursula pisze bardzo ciekawe historie, dlatego z chęcią w końcu sięgnę po jej najbardziej znaną pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  5. W przypadku tej serii nawet gabaryty mnie nie odstraszą. Za bardzo ją lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, to zupełnie nie jest książka w moim guście. Mimo to, na pewno znajdzie swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jedna z najważniejszych książek z gatunku fantasy i każdy fan bez dwóch zdań powinien się z nią zapoznać, szczególnie ze względu na przesłanie, które niesie.

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, nie wiedziałam, że tyle czasu była tworzona ta historia. Nie jest to mój gatunek, ale czuję zainteresowanie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam książki Ursuli Le Guin to klasyka fantastyki w najlepszym tego słowa znaczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że ta książka jest warta uwagi w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń