Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 31 maja 2022

,,Zanim zniknęła" Lisa Gardner

 ,,Zanim zniknęła"


Lisa Gardner potrafi tworzyć ciekawe pozycje i ta także taka jest. 

Z największą przyjemnością skusiłam się na tę lekturę. Najpierw doszło do zaginięcia jednej z nastolatek, a po jakimś czasie także drugiej. W sprawę zaangażowana została kobieta nie stroniąca w przeszłości od alkoholu. Czy udało jej się rozwiązać sprawę zaginięć?

Poprzednie książki tej autorki bardzo mi się podobały i nie inaczej było z tą pozycją. Już od samego początku wciągnęłam się w tę historię i nie mogłam się od niej oderwać od początku do końca. Jest to jedna z tych książek od których nie sposób się oderwać.

Do samego końca nie domyśliłam się zakończenia tej historii co uważam za duży plus tej książki. W przypadku wydań tej autorki jeszcze nigdy się pod tym względem nie zawiodłam i mam nadzieję, że już tak zostanie.

,,Zanim zniknęła" Lisy Gardner to na pewno gwarancja jakości i sposób na spędzenie wolnego czasu.  

 Moja ocena: 5.5/6  

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 


8 komentarzy:

  1. Widziałam tą książkę w zapowiedziach i od razu zapisałam ją sobie na listę książek do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta autorka znana jest z bardzo ciekawych i wciągających historii, więc przekonywać mnie nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się naprawdę ciekawa fabuła. Biorę w ciemno a co mi tam :D Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się skuszę, gdyż lubię tego typu powieści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie miejsca, gdzie mogę Polskie, tradycyjne dania zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planie zamówić sobie tę książkę, bo jest w klimatach, które ostatnio bardzo lubię,

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna chciałam poznać pióro tej autorki i czekałam na coś nowego. Teraz mam szansę się z nim zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą książkę mam w planach i jestem jej bardzo ciekawa. Sporo osób zachwala publikacje autorki.

    OdpowiedzUsuń