Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 27 lutego 2022

,,Kolor samotności" Rhiannon Navin



Od czasu do czasu sięgam też po trudniejsze tematycznie lektury i ,,Kolor samotności" niewątpliwie miał zaliczać się do tej grupy. Gdy w szkole doszło do strzelaniny 6-letni Zach nie zorientował się, że po wyjściu na świeże powietrze brakuje jego 10-letniego brata. Niestety, później okazało się, że ten zmarł w wyniku strzelaniny, a rodzina musiała nauczyć się na nowo żyć bez niego. Matka chłopców była jednak tak zaciekła w poszukiwaniu zemsty, że nie widziała tego, iż został jej jeszcze drugi syn. Pozycja nie wywarła na mnie wielkiego wrażenia, nie odczuwałam jakichś skrajnych emocji, czego spodziewałam się po tej pozycji. Ja odebrałam ją neutralnie, ale może w kimś innym wywoła większe emocje.  

Moja ocena: 4/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

3 komentarze:

  1. Na taką książkę muszę mieć odpowiedni nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeważnie omijam takie ciężkie lektury. Książka na pewno podbije serca czytelników

    OdpowiedzUsuń
  3. Też niedawno miałam okazję się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń