Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 30 stycznia 2022

,,Koszmarny Karolek i wstrętne gacie" Francesca Simon

 ,,Koszmarny Karol i wstrętne gacie"


Od ponad 20 lat jestem wielką miłośniczką Koszmarnego Karolka. Jego historie czytałam już wielokrotnie i niektóre znam na pamięć. Teraz jego przygody ukazały się w nowym wydaniu.

Zbiór jest o tyle ciekawy, że oprócz czterech super historii z Karolkiem w roli głównej - o jedzeniu warzyw, prezencie w postaci różowych majtek, pisaniu listów na inne dzieci i udawanej chorobie możemy liczyć na prawdziwą gratkę dla miłośników przygód tego bohatera.

Na zakończenie dodano krzyżówkę z hasłami z wiedzy z książki, listę-wykreślankę do napisania do kogoś, kilkanaście pytań i odpowiedzi z autorką, tajną wiadomość Karolka do Damianka oraz wykreślankę z potrawami. To ta część najbardziej przypadła mi do gustu, bo wcześniej nie miałam z nią styczności.

Mimo tego, że te historie czytałam już wielokrotnie, nadal świetnie bawiłam się z tym wydaniem. Koszmarny Karolek jako nietuzinkowy bohater cały czas zyskuje nowe rzesze czytelników, więc na pewno ten ciekawy zbiór także przypadnie im do gustu.

,,Koszmarny Karol i wstrętne gacie" Francesci Simon to wydawnicza nowość z którą świetnie bawić będą się nie tylko dzieci.

Moja ocena: 5.5/6    

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak

9 komentarzy:

  1. Uwielbiamy książki z udziałam Koszmarnego Karolka, to własnie dzięki tym przygodom mój syn zabrał się za czytanie książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój syn uwielbia tego bohatera i czytał jego przygody z zapartym tchem. Tego wydania chyba nie mamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że sam tytuł spodobał by się mojej córce i byłaby zainteresowana tą książką

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolek to już klasyka :) Fajnie, że są nowe wydania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś przygody Karolka ominęły, ale nie ciągnie mnie też, by to zmienić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna okładka. Myślę, że to mogłaby być bardzo fajna książka. Muszę ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czuję, że tą książkę moja córka pochłonęłaby w jeden wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  8. o jacie! Dawno nie widziałam tej książki, a ona była mega popularna jak byłam dzieckiem! W bibliotece były mnóstwo książek z tej serii.

    OdpowiedzUsuń