Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 23 października 2021

Złota gwiazdka/ Srebrny dzwoneczek

 ,,Złota gwiazdka"

W domu 9-latka niedawno urodził się młodszy braciszek. Mama z synkiem już wcześniej pojechała do cioci, a główny bohater z siostrą i tatą miał do nich dojechać później. Chłopiec cały czas czuł się jednak nieco zaniedbany przez opiekunów. To jego młodszy braciszek zajmował całą uwagę mamy. Czy mieli to sobie wyjaśnić? Książka jest bardzo ciekawa i porusza temat pojawienia się w domu nowego członka rodziny. Do tego dochodzi temat pobytu w szpitalu i przygotowań do świąt. Ilustracje namalowane przez Małgorzatę Musierowicz dodatkowo zachęcają do dalszej lektury.


,,Srebrny dzwoneczek"


Tę część można czytać niezależnie od ,,Złotej gwiazdki". W tej części mama dziewczynki była w ciąży i ona musiała spędzić wakacje u cioci, gdyż rodzicielka z dużym brzuchem nie chciała nigdzie wyjeżdżać. Marysia po wakacjach miała udać się do pierwszej klasy i nieco obawiała się tego jak zostanie odebrana przez inne dzieci. W tym tomie pojawiają się także ilustracje namalowane przez Małgorzatę Musierowicz, książka porusza ważny temat obaw przed pierwszą klasą. 


  Moja ocena: 5/6      

Wpis powstał w ramach współpracy     
 
 

12 komentarzy:

  1. Fajnie, że można czytać poszczególne części bez znajomości poprzednich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych pozycjach, ani o autorce. Mimo wszystko może uda mi się sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w trakcie lektury i przypominam sobie, za co kocham Jeżycyjadę. Muszę nadrobić całą serię. Ta opowieść jest magiczna i pełna uroku!

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tej serii, ale jakoś nie mam na nią ochoty, nie przekonuje mnie do końca

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się tematyka tych książek i chętnie skuszę się na te lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo cieszy mnie, że książki doczekały się nowego wydania, bo z tego co mi wiadomo jeden z tytułów był już niedostępny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Młodzi czytelnicy chętnie zwrócą uwagę na te propozycje czytelnicze, wejdą w ich przygodowy świat. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą książką, albo po prosu jej nie pamiętam. Wydanie bardzo ładne. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba tytuły są bardzo ciekawe. Myślę, że książki zainteresują moją starszą córkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgorzata Musierowicz mi się bardzo przyjemnie kojarzy. Kochałam jej książki gdy byłam mniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze slysze, ani seria ani autorka mi siw nigdzie wczesniej nie przewinela

    OdpowiedzUsuń
  12. Autorkę kojarzę, ale książeczki są dla mnie nowością. Mają ładne wydanie i ilustracje przyciągają uwagę

    OdpowiedzUsuń