Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 10 października 2021

,,Paddington daje sobie radę" Michael Bond

 ,,Paddington daje sobie radę"


,,Paddington daje sobie radę" Michaela Bonda to już czwarta część przygód uroczego niedźwiedzia, która w tym roku ukazała się na polskim rynku.

Paddington w tej części także nie mógł narzekać na brak ciekawych przygód. Już na samym początku udało mu się zgubić kapelusz z kanapką z marmoladą w środku w rzece, podczas aukcji udało mu się nieco namieszać, następnie szykował stojak na gazety, był w kinie, opiekował się chorymi państwem Brown. Cały czas towarzyszył mu jego największy przysmak, czyli marmolada.

Nie dość, że przygody uroczego niedźwiedzia są bardzo ciekawe to wydanie ich w nowych pastelowych okładkach ze sztywnymi oprawami dodatkowo dodaje im uroku. Opowieści o Paddingtonie, podobnie jak on sam są zmyślone, jednak z tego powodu nie mniej zajmujące. W Polsce w nowej szacie graficznej ukazały się do tej pory cztery części, które można czytać niezależnie.

,,Paddington daje sobie radę" Michaela Bonda to kolejny zbiór historii o zajmujących przygodach Paddingtona, które na pewno są nietuzinkowe. 

 Moja ocena: 5/6    

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

12 komentarzy:

  1. Z książkami o tym bohaterze na pewno nie można się nudzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój synek uwielbia tego misia, ja sama chętnie oglądam te bajki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam nigdy Paddingtona, ale chyba sprawdzę pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie, że przypomniałaś mi o tej książce. Muszę ją kupić do biblioteczki juniora.

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety u mnie Paddington nie cieszy się sympatią, ale mam nadzieję, że to się jeszcze zmieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraziłam miłością do tego misia moje dzieciaki, kolekcjonowaliśmy i przeżywaliśmy wszystkie jego przygody. :)

      Usuń
  6. Mój ulubiony literacki miś, zawsze mam chęć ponownie przeżyć jego przygody. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj u nas zdecydowanie zadne misie nie są na czasie, a wielka szkoda. Kiedyś sama go lubiłam bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne historie i ulubiona postać misia Paddingtona. Lektura dla małych i dużych.

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba jedna z lepszych serii skierowana do młodych czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie miałyśmy okazji czytać, ale widziałyśmy z córkami kilka animacji.

    OdpowiedzUsuń