Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 17 września 2021

,,Nowa galeria kotów. Druga odsłona sztuki z pazurem" Susan Herbert

 ,,Nowa galeria kotów. Druga odsłona sztuki z pazurem" 


Koty to bardzo wdzięczni bohaterowie, więc nie ma się czemu dziwić, że powstało to wydanie. ,,Nowa galeria kotów. Druga odsłona sztuki z pazurem" Susan Herbert - to właśnie o nim mowa.

Pozycja jest wydana w sztywnej, bardzo eleganckiej oprawie. Już od początku zachwycają nas kocie portrety uszeregowane w kolejności chronologicznej. Obrazy są tak świetne, że można się nimi zachwycać bez reszty. Każdy obraz jest pięknie opisany, podano tytuł, twórcę, rok. Jest to wspaniałe kompendium dla kocich wielbicieli.

Nie miałam do czynienia z pierwszą częścią kocich portretów, jednak postaram się to zmienić. Myślę jednak, że będzie tak samo zachwycająca jak ta kontynuacja. Portretów jest naprawdę dużo, są one w dużym formacie, pięknie wydane. Cena jest wysoka, jednak uważam, że pozycja jest jej warta.

,,Nowa galeria kotów. Druga odsłona sztuki z pazurem" Susan Herbert to świetna publikacja, dla siebie, na prezent, dla miłośników kotów i nie tylko. Jestem nią zachwycona.



Moja ocena: 6/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Media Rodzina.


12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna publikacja. Jak ja uwielbiam koty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się ta publikacja. Chętnie bym taką widziała u siebie, ale z psami jako modelami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna książeczka. Lubię publikacje tego wydawnictwa. Tej książki nie widziałam. Musiałam przegapić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginale, już pokazuję znajomym mającego kota na punkcie kotów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy zbiór obrazów. Jednak nie jest dla mnie. Raczej kociarą to ja nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam straszną ochotę na tę książkę, muszę przejrzeć ten przepiękny album ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda bajka ze zwierzętami jest odpowiednia dla moje córki, a kotki to już szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie wolę psy, ale propozcyja bardzo ciekawie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona tym wydaniem, jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Intrygujący jest pomysł na tę książkę. Bardz oryginalny, jednak chyba nie dla mnie. Jakoś mnie nie ciągnię do tej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grafika wewnątrz książki jest fajna, jednak ogólnie nie przekonuje mnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest. Podoba mi się pomysł na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń