Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 3 września 2021

Młodzi tytani: Beast Boy

Młodzi tytani: Beast Boy


Przyjemnie było zagłębić się w taką szybką lekturę w wolnym czasie. Bardzo miło spędziłam czas z tą komiksową historią. Główny bohater mimo tego, że miał 17 lat wyglądał na 15. Doskwierało mu to, że był niższy od kolegów, miał wyższy głos. Mimo tego nie poddawał się w swoich staraniach. Komiks pokazuje, że rodzinne tajemnice mogą zdziałać więcej złego niż dobrego. Komiks został wydany ze śliskimi stronami, są strony z małą i dużą ilością tekstu. Historia tego bohatera jest naprawdę świetna i warto zwrócić uwagę na tę lekturę.    


Moja ocena: 5.5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie spotkałam się z tym komiksem. Zaciekawiłaś mnie, choć nie sięgam po taki rodzaj literatury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłośnicy komiksów z pewnością będą zainteresowani tą historią, wysoka ocena wrażeń czytelniczych zachęca do poznania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój syn lubi młodych tytanów, podsunę mu ten komiks!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ochotę na ten komiks, ale jakoś umknął on mojej uwadze podczas ostatnich zakupów. Mam nadzieję, że nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komiksy były dla mnie ciekawe kiedy byłam młodsza. Teraz nie sięgam po tego typu ksiąkzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam w planach ten komiks, cała seria jest naprawdę warta uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko sięgam po komiksy, ale myślę, że ten naprawdę może mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że Egmont wydaje tą serię komiksową. Przyznam, że czegoś takiego mi właśnie brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa książka. Myślę, że moja córka będzie z niej zadowolona. Na urodziny będzie ją miała. A to już nie długo.

    OdpowiedzUsuń