Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 20 maja 2021

Szukaj i znajdź - Muminki i zima, Muminki w dżungli

Muminki i zima. Szukaj i znajdź 


Seria Szukaj i znajdź z Muminkami jest tak zachwycająca, że wcale nie dziwię się, że powstały kolejne części. Tym razem możemy przenieść się do zimowej Doliny Muminków, w której niektórzy szykowali się do zimy, Mała Mi wciąż szukała nowych wrażeń, były także zabawy na śniegu i wiele innych aktywności. Książka jest w całości wydana na sztywnych kartkach z zaokrąglonymi rogami. Na każdej rozkładówce w lewym rogu jest opis tego co się dzieje. Dodatkowo nie zabrakło także pytań do młodego odbiorcy. Należy coś znaleźć na ilustracji. Na prawej kartce z kolei są zadania polegające na odnalezieniu danego przedmiotu - nazwa i ilustracja. Na zakończenie książki podano wszystkie odpowiedzi.


Muminki w dżungli. Szukaj i znajdź


Jak to się stało, że Dolina Muminków zamieniła się w dżunglę? Stało się to zupełnie niespodziewanie i właśnie tę historię poznamy na stronach publikacji ,,Muminki w dżungli. Szukaj i znajdź". Lato było w pełni, Muminek poprosił mamę by zasiali nasiona. Nikt nie spodziewał się, że one wykiełkują, a następnego dnia Muminki znalazły się w dżungli. Na każdej rozkładówce po lewej jest krótka historia tego co się dzieje, dodatkowe pytania do odbiorcy. Po prawej natomiast jest konkretne zadanie do wykonania - odnalezienie danych przedmiotów, do których narysowano ilustrację i napisano nazwę. Na zakończenie tej wydanej w całości na sztywnych stronach z zaokrąglonymi rogami książki podano wszelkie odpowiedzi.  


Moja ocena: 5.5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy    
 
 

15 komentarzy:

  1. Fani Muminków będą zachwyceni, przygody z tymi stworkami należą do przyjemnych i sympatycznych, dzieciaki chętnie po nie sięgają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te obrazki są przepiękne naprawdę. Choć fanką Muminków nigdy nie byłam to teraz pewnie ta bajka znów wraca do łask.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie przepadałam za Muminkami, jakoś kiepsko kojarzą mi się z dzieciństwa. Dlatego moim dzieciom tez nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieciaki też się nie wciągnęły, ale może wyczuwały, że i ja niekoniecznie miałam po drodze z tymi przygodami. ;)

      Usuń
  4. Od zawsze kochałam Muminki i chociaż sama dzieci nie mam, to zaszczepiam miłość do nich bratankom. ;) Te pozycje również chętnie sprawdzimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie przepadałam za tymi stworkami, ale odkąd przeczytałam biografię o Mamie Muminków spojrzałam na nie życzliwym okiem, a teraz poznaję z sympatią. :)

      Usuń
  5. Muminkowy świat przyciąga tak wielu młodych czytelników, zatem warto podłapywać pomysł na książkowe prerzenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała gratka dla wszystkich fanów Muminków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawie będzie zebrać całą kolekcję muminkowych przygód. :)

      Usuń
  7. Uwielbiam Muminki, a te z tej serii prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. muminki - wspomnienie dzieciństwa
    piękna książeczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak naprawdę to nikt nie wie, czy Muninki są fajne, czy nie fajne... Niby fajne, ale jest w nich coś niepokojącego, jakiś taki obłęd...

    OdpowiedzUsuń
  10. no nie wiem... przywykłam do muminków tradycyjnych

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieci mają pewnie sporo zabawy przy szukaniu kolejnych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. moje dzieciaki są zakochane w tej serii, niby prosta, ale bardzo angażująca

    OdpowiedzUsuń