Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 15 lutego 2021

,,Szepty spoza nicości" Remigiusz Mróz



Remigiusz Mróz napisał już kilkadziesiąt książek, jednak za każdym razem udaje mu się mnie zaskoczyć nietuzinkową fabułą.

Seweryn Zaorski miał wrócić tylko na chwilę by dokończyć finalizację sprzedaży domu. Po tym co stało się w poprzedniej części udało mu się jako tako dojść do siebie, w końcu minął już rok. Po przyjeździe okazało się jednak, że jego pobyt może się przedłużyć, a on sam zostanie wplątany w kolejną kryminalną sprawę.

Mimo tego, że książka jest obszerna udało mi się z nią zapoznać bardzo sprawnie. Aż sama byłam zaskoczona, gdy po kilku godzinach czytałam już ostatnie zdania. Fabuła okazała się także nietuzinkowa i związana z wydarzeniami, które miały miejsce dawno temu.

,,Szepty spoza nicości" to trzeci tom serii, który warto czytać po zapoznaniu się z poprzednimi częściami. Moc wrażeń gwarantowana.

 Moja ocena: 5.5/6
 
Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
  

10 komentarzy:

  1. Muszę zobaczyć, co oferuje pierwszy tom - dopiero wtedy ewentualnie sięgnę po kolejne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mróz jest bardzo płodnym autorem. Nie wszystkie jego ksiązki przypadają mi do gustu, choć akurat ta seria jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam poprzednich części jak i tej pozycji też nie czytałam. Wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten autor pędzi jak szalony, co chwilę widzę jego nową powieść, to się nazywa mieć wenę twórczą

    OdpowiedzUsuń
  5. Mróz to swietny autor! Choć dopiero zaczynam przygodę z jego twórczością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie planuję sięgnąć po książki tego autora, słyszałam na ich temat wiele pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie jestem w trakcie lektury. Uwielbiam tę serię jak i w ogóle książki Mroza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie czytałam żadnej kryminalnej książki autora, bo na historycznej bardzo się zawiodłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam tylko pierwszy tom, ale chcę kontynuować tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno skończyłam!
    Ciekawe czy będzie kontynuacja

    OdpowiedzUsuń