Zapraszam na książkowe podsumowanie 2020 roku.
STYCZEŃ:
- ,Perłowa Dama” Aleksandra Polak
- ,,Książę Cieni” Aleksandra Polak
- ,,Bez odwetu” Tess Gerritsen
- ,,Osaczona” Tess Gerritsen
- ,,Kochaj mnie czule” Gabriela Gargaś
- ,,Minione chwile” Gabriela Gargaś
- ,,Wrota czasu” Pierdomenico Baccalario
- ,,Antykwariat ze starymi mapami” Pierdomenico Baccalario
- ,,Dom luster” Pierdomenico Baccalario
- ,,Wyspa masek” Pierdomenico Baccalario
- ,,Kamienni strażnicy” Pierdomenico Baccalario
- ,,Pierwszy klucz” Pierdomenico Baccalario
- ,,Ukryte miasto” Pierdomenico Baccalario
- ,,Uśmiech losu” Katarzyna Michalak
- ,,Mistrz piorunów” Pierdomenico Baccalario
- ,,Labirynt cienia” Pierdomenico Baccalario
- ,,Lodowa kraina” Pierdomenico Baccalario
- ,,Ogród popiołu” Pierdomenico Baccalario
- ,,Klub podróżników w wyobraźni” Pierdomenico Baccalario
- ,,Statek czasu” Pierdomenico Baccalario
- ,,Podróż do mrocznych portów” Pierdomenico Baccalario
- ,,Piraci z mórz z wyobraźni” Pierdomenico Baccalario
- ,,Królowa niczego” Holly Black
- ,,Masz wiadomość” Agata Przybyłek
- ,,Idealny rodzic nie istnieje” Kamil Nowak
- ,,Pierwszy milion z e-sklepu” Agnieszka Skupieńska
- ,,Rozmerdane święta” Agnieszka Olejnik
- ,,Kroniki Jaaru. Koniec ery” Adam Faber
- ,,Nie patrz” Marcel Moss
- ,,Elementals. Portal do Kerberosu” Michelle Madow
- ,,Elementals. Wskazówki czasu” Michelle Madow
LUTY:
- ,,Złota zemsta” Tony Abbott
- ,,Listy w butelce” Anna Czerwińska-Rydel
- ,,Iskierka nadziei” Anna Szczęsna
- ,,Mieć mniej” Tisha Morris
- ,,Pokój Wspaniałości” Julien Sandrel
- ,,Jak nie spieprzyć życia swojego dziecku” Mikołaj Marcela
- ,,Głosy zza światów” Remigiusz Mróz
- ,,Przytulajka” Praca zbiorowa
- ,,Wszystko zaczyna się od marzeń” Marcin Pałasz
- ,,Był sobie szczeniak. Bailey” W. Bruce Cameron
- ,,Grób” Max Czornyj
- ,,Nocturna” Maya Motayne
- ,,W podróży ze skrzypcami” Anna Czerwińska-Rydel
- ,,Piórem czy mieczem” Anna Czerwińska-Rydel
- ,,Jeszcze się kiedyś spotkamy” Magdalena Witkiewicz
- ,,W poszukiwaniu światła” Anna Czerwińska-Rydel
- ,,Ziuk” Anna Czerwińska-Rydel
- ,,Złota rybka w szambie” Krzysztof Piersa
- ,,Zrobię dla ciebie wszystko” Agata Przybyłek
- ,,Coraz większy mrok” Colleen Hoover
MARZEC:
- ,,Poryw” Kinga Wójcik
- ,,Zamrożona” Natasza Socha
- ,,Dylemat” B.A. Paris
- ,,Dzień kobiet” Gabriela Gargaś
- ,,Drań” Katarzyna Michalak
- ,,Echo z otchłani” Remigiusz Mróz
- ,,Zima czarownicy” Katherine Arden
- ,,W labiryncie” Donato Carrisi
- ,,Serce z kamienia” Katarzyna Misiołek
- ,,Lilka i spółka” Magdalena Witkiewicz
- ,,Lilka i wielka afera” Magdalena Witkiewicz
- ,,Mateusz i zapomniany skarb” Magdalena Witkiewicz
- ,,Po prostu bądź” Magdalena Witkiewicz
- ,,Basia. Wielka księga Przedszkola” Zofia Stanecka
- ,,Spirit Riding Free. Przyjaciółki na zawsze”
- ,,Catwoman” Sarah J. Maas
- ,,Królestwo Mostu” Danielle L. Jensen
- ,,Rób swoje” Sarah Knight
- ,,Jak uspokoić swoje myśli” Sarah Knight
- ,,Ratownicy Czasu. Nad wodami Nilu” Justyna Drzewicka
- ,,Zwariowane opowieści” Gudule
- ,,W orlim gnieździe” Błażej Kusztelski, Maciej Plamowski
- ,,Schizis” Melissa Darwood
- ,,Recepta na szczęście” Agata Przybyłek
- ,,Ekstradycja” Remigiusz Mróz
- ,,Igrzyska Śmierci” Suzanne Collins
- ,,W pierścieniu ognia” Suzanne Collins
- ,,Kosogłos” Suzanne Collins
KWIECIEŃ:
- ,,Ember in the Ashes. Żniwiarz u bram” Sabaa Tahir
- ,,Nikt się nie dowie” Agnieszka Pietrzyk
- ,,Czy leci z nami królik czyli podróże pewnej rodziny” Liliana Poszumska, Arkadiusz Wójcik
- ,,Pierwsza na liście” Magdalena Witkiewicz
- ,,Cześć, co słychać?” Magdalena Witkiewicz
- ,,Tego ci nie powiedziałam” Kelly Rimmer
- ,,Biuro M” Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński
- ,,Pudełko z marzeniami” Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński
- ,,Awaria małżeńska” Magdalena Witkiewicz, Natasza Socha
- ,,Wilczy Dwór. Córka wiatrów” Magdalena Kordel
- ,,Rok na Kwiatowej. W kolorze wrzosu” Karolina Wilczyńska
- ,,Las na granicy światów” Holly Black
- ,,Pracownia Dobrych Myśli” Magdalena Witkiewicz
- ,,Moralność pani Piontek” Magdalena Witkiewicz
- ,,Tajemnica zamku” Krystyna Mirek
- ,,Jak prowadzić biznes w obliczu kryzysu” Eliza Wydrych-Strzelecka
- ,,Cena szczęścia” Krystyna Mirek
- ,,Prawdziwa miłość” Krystyna Mirek
- ,,Ósmy cud świata” Magdalena Witkiewicz
- ,,W pułapce” Magda Stachula
- ,,Dziennikarz” Maciej Kaźmierczak
- ,,Dziedzictwo Kopernika. Ognista korona” Tony Abbott
- ,,Tajemnica Diabelskiego Kręgu” Anna Kańtoch
- ,,Tajemnica Nawiedzonego Lasu” Anna Kańtoch
- ,,Tajemnica Godziny Trzynastej” Anna Kańtoch
- ,,Wielkie włoskie wakacje” Jolanta Kosowska
- ,,Pomysł na siebie w tydzień” Andrzej Tucholski
- ,,Szepty drewnianych papug” Anna Szczęsna
MAJ:
- ,,Ktoś tu kłamie” Jenny Blackhurst
- ,,A gdyby tak…” Sylwia Trojanowska
- ,,Królestwo popiołów. Część I” Sarah J. Maas
- ,,Królestwo popiołów. Część II” Sarah J. Maas
- ,,Jaga” Katarzyna Berenika Miszczuk
- ,,Szeptucha” Katarzyna Berenika Miszczuk
- ,,Noc Kupały” Katarzyna Berenika Miszczuk
- ,,Żerca” Katarzyna Berenika Miszczuk
- ,,Przesilenie” Katarzyna Berenika Miszczuk
- ,,Był sobie szczeniak. Molly” W. Bruce Cameron
- ,,Banda z Burej. Tajemnica piwnicy w bibliotece” Magdalena Witkiewicz
- ,,Gdzie jest skrzynia z karabinami?” Artur Pacuła
- ,,Letnie marzenie” Cathy Cassidy
- ,,Podróż na koniec świata” Nicholas Gannon
- ,,Narzeczona” Kiera Cass
- ,,Klub Odkrywców Niedźwiedź Polarny” Alex Bell
- ,,Zapomnij, że istniałem” Beata Majewska
- ,,Baśniobór. Pan Widmowej Wyspy” Brandon Mull
- ,,Podróż na koniec świata. Klątwa Helmsleyów” Nicholas Gannon
- ,,Wundermistrz. Powołanie Morrigan Crow” Jessica Townsend
- ,,Pieśń serca” Richard Paul Evans
- ,,Kalinka na fali” Kalina Jakubczak
- ,,Spójrz mi w oczy, Audrey” Sophie Kinsella
- ,,Zagubieni” Natasza Socha
- ,,Nan Sparrow i potwór z sadzy” Jonathan Auxier
- ,,Inni mają lepiej” Krystyna Mirek
CZERWIEC:
- ,,Ostatni skok” Magdalena Rogala
- ,,Pójdę za tobą wszędzie” Agata Przybyłek
- ,,Peter Nimble i magiczne oczy” Jonathan Auxier
- ,,Sophie Quire – ostatnia strażniczka książek” Jonathan Auxier
- ,,Zjawa” Max Czornyj
- ,,Tutu” Barbara Gawryluk
- ,,Jej historia” Katherine Halligan
- ,,Szpiegomania. Podwójny przekręt”
- ,,Ballada ptaków i węży” Suzanne Collins
- ,,W blasku słońca” Magdalena Kordel
LIPIEC:
- ,,Kroniki Archeo. Dom Fauna” Agnieszka Stelmaszyk
- ,,Gdzie jest dukat króla Zygmunta?” Artur Pacuła
- ,,Miłość z widokiem na morze” Praca zbiorowa
- ,,Czerwony lód” Małgorzata Radtke
- ,,Wielbiciel” Max Czornyj
- ,,Zanim powróci strach” C.L. Taylor
- ,,Manipulacja” Agnieszka Kruk
- ,,Pożar w mojej głowie” Kamila Mitek
- ,,Magiczna podróż” Kasia Bulicz-Kasprzak
- ,,Zapach grzechu” Nana Becker
- ,,Królestwo dusz” Rena Barron
- ,,Pokaż mi” Marcel Moss
- ,,Bańka” Katarzyna Kacprzak
- ,,#Mikronawyki” Andrzej Tucholski
- ,,Złowrogie niebo” Alex Kava
- ,,Zdradziecka królowa” Danielle Jensen
- ,,Mazurskie Lato” Praca zbiorowa
- ,,Krokodyl w doniczce” Anna Szczęsna
- ,,Powiedz mi, jak będzie” Sylwia Trojanowska
- ,,Herosi” Adam Szczepański
- ,,Dublerka” Praca zbiorowa
SIERPIEŃ:
- ,,Odwet” Gretchen McNeil
- ,,Witamy w Ballyfrann” Deirdre Sullivan
- ,,Córka nazisty” Max Czornyj
- ,,Pacjentka” Alex Michaelides
- ,,Lot 202″ Remigiusz Mróz
- ,,Daj nam jeszcze szansę” Sylwia Trojanowska
- ,,Widoki” Agnieszka Lis
- ,,Cymanowski Młyn” Magdalena Witkiewicz, Stefan Darda
- ,,Kociewie. Nieprzewodnik rowerowy” Anna Sakowicz, Sławomir Sakowicz
- ,,Nie wiesz wszystkiego” Marcel Moss
- ,,Zawsze w porę” Agnieszka Krawczyk
- ,,Scooby-Doo!. Tajemnice lubią towarzystwo” David Lewman
- ,,Jak nie zostałam influencerką” Majka Nowak
- ,,W piekle pandemii” Jolanta Kosowska
- ,,Wdowa” Fiona Barton
- ,,To, co nas łączy” Adrianna Klara Kłosińska
- ,,Ballada o ciotce Matyldzie” Magdalena Witkiewicz
- ,,Erna. Nieplanowana przygoda” Rafał Bulski
WRZESIEŃ:
- ,,Gotowi na wszystko” Agata Przybyłek
- ,,Zimny chirurg” Max Czornyj
- ,,Marzenia, które się spełniają” Agnieszka Krawczyk
- ,,Córka” Fiona Barton
- ,,Podejrzany” Fiona Barton
- ,,We mgle” Lisa Gray
- ,,Szaniec” Agnieszka Jeż
- ,,10 randek w ciemno” Ashley Elston
- ,,Zwiadowcy. Zaginiony książę” John Flanagan
- ,,Prosto w serce” Jolanta Kosowska
- ,,Precedens” Remigiusz Mróz
- ,,Światło w jej oczach” Karolina Wilczyńska
- ,,Dom Wiedźm” Adam Faber
- ,,Wyjdź za mnie, kochanie” Krystyna Mirek
- ,,Kociołek opowieści” Praca zbiorowa
- ,,Frankly in Love” David Yoon
- ,,Człowiek z Lasu” Phoebe Locke
- ,,Witchborn” Nicholas Bowling
- ,,Oszukana” Magdalena Stachula
- ,,Niesamowita Polska” Aleksandra i Karol Lewandowscy
- ,,Córka” Michelle Frances
- ,,Dlaczego rodzice tak cię wkurzają i co w tym zrobić” Dean Burnett
- ,,Zła Królowa” Holly Black
PAŹDZIERNIK:
- ,,Powrót” Kathryn Croft
- ,,Cymanowski Chłód” Magdalena Witkiewicz, Stefan Darda
- ,,Ty będziesz następna” Heather Graham
- ,,Reguły dla dziewczyn” Candace Bushnell, Katie Cotugno
- ,,(Nie)odjazdowe życie braci Collins” Rafał Collins
- ,,Przemoc. Podręcznik przetrwania dla nastolatków” Aija Mayrock
- ,,Skalpel” Judy Melinek, T.J. Mitchell
- ,,Odzyskać czas” Bożena Kowalkowska
- ,,Czułe spotkania” Praca zbiorowa
- ,,Mroczne Wybrzeża” Danielle L. Jensen
- ,,Nie zmienił się tylko blond” Agata Przybyłek
- ,,Baletnice. Przyjaciółki i rywalki” Elizabeth Barfety
- ,,Powiem tylko raz” Lisa Gardner
- ,,Jak długo trwa teraz?” Praca zbiorowa
- ,,Awers” Praca zbiorowa
- ,,Pocałunek zwycięzcy” Erin Beaty
- ,,Bezludna wyspa” M.A. Bennett
- ,,Miała umrzeć” Ewa Przydryga
- ,,Basia. Opowieści Miśka Zdziśka” Zofia Stanecka
- ,,Gwiezdny zegar. Cienista Ćma” Francesca Gibbons
- ,,Quidditch przez wieki” J.K. Rowling
- ,,Magiczny Ekspres” Anca Sturm
- ,,Bestia” Max Czornyj
- ,,Niezbity dowód” Małgorzata Rogala
- ,,Czarne ziarno” Marta Zaborowska
- ,,Milcząca żona” Karin Slaughter
- ,,Grudniowe kwiaty” Karolina Wilczyńska
- ,,Banda z Burej. Tajemnica fałszywego Mikołaja” Magdalena Witkiewicz
- ,,Listy pełne marzeń” Magdalena Witkiewicz
- ,,Halny” Remigiusz Mróz
- ,,Gdybym cię nie spotkała” Agata Przybyłek
LISTOPAD:
- ,,Znamię” Olgierd Hurka
- ,,Zakochany Święty Mikołaj” Praca zbiorowa
- ,,Nie krzycz” Marcel Moss
- ,,Wzgórze Świątecznych Życzeń” Sylwia Trojanowska
- ,,Sztuka dawania prezentów” Anna Szczęsna
- ,,Godzina zagubionych słów” Natasza Socha
- ,,Banksterzy” Adam Guz
- ,,Mroczne niebo” Danielle L. Jensen
- Seryjni mordercy” Praca zbiorowa
- ,,Opowieści o kotach, które rządziły światem” Kimberlie Hamilton
- ,,Opowieści o psach, które ratowały świat” Kimberlie Hamilton
- ,,Świąteczny nieznajomy” Richard Paul Evans
- ,,Maresi” Maria Turtschaninoff
- ,,PS I życzę Ci dużo miłości” Praca zbiorowa
- ,,Naondel” Maria Turtschaninoff
- ,,Listy Maresi” Maria Turtschaninoff
- ,,Niezwykły Święty Mikołaj” Sven Nordqvist
- ,,Zostań moim aniołem” Gabriela Gargaś
- ,,Mazurscy w podróży. Diamentowa gorączka” Agnieszka Stelmaszyk
- ,,Charlie zamienia się w kurczaka” Sam Copeland
- ,,Charlie przemienia się w T-Rexa” Sam Copeland
- ,,Opowiem Ci o zbrodni. Historie prawdziwe” Praca zbiorowa
- ,,Etykieta biznesu” Irena Kamińska-Radomska
- ,,Paprocany” Paulina Świst
- ,,Bo nadal Cię kocham” Magdalena Kordel
- ,,Dlaczego król elfów nie znosił baśni” Holly Black
- ,,Najważniejszy” Magdalena Majcher
- ,,Dash i Lily” Rachel Cohn, David Levithan
- ,, 12 dni Świąt Dasha i Lily” Rachel Cohn, David Levithan
- ,,Kraina smoków” Cornelia Funke
- ,,Spełnione życzenie” Ada Tulińska
GRUDZIEŃ:
- ,,Bunia kontra fakir” Agnieszka Stelmaszyk
- ,,Porwanie Prozerpiny” Agnieszka Stelmaszyk
- ,,Kamień Przeznaczenia” Agnieszka Stelmaszyk
- ,,Polowanie na potwory. Poradnik dla babysitterek” Joe Ballarini
- ,,Anielski puch” Marika Krajniewska
- ,,Kredziarz” C.J. Tudor
- ,,Nick i Norah. Playlista dla dwojga” Rachel Cohn, David Levithan
- ,,Miasteczko Perfect” Helena Duggan
- ,,Złocista zagadka” Aniela Cholewińska-Szkolik
- ,,Kłopoty z Perfect” Helena Duggan
- ,,Trzej królowie” Roman Zając
- ,,Odyseusze. Gwiazda Morza” Agnieszka Stemaszyk
- ,,Odyseusze. Postrach Siedmiu Mórz” Agnieszka Stemaszyk
- ,,Odyseusze. Zemsta królowej piratów” Agnieszka Stemaszyk
- ,,Bal” Saundra Mitchell
- ,,Zbrodnie zimową porą” Agatha Christie
- ,,Imaginarium. Gildia Wynalazców” Agnieszka Stelmaszyk
- ,,Imaginarium. Ogród Leonarda” Agnieszka Stelmaszyk
- ,,Zamek z piasku” Magdalena Wiktkiewicz
- ,,Inni ludzie” C.J. Tudor
- ,,Zniknięcie Annie Thorne” C.J. Tudor
- ,,Stulecie kryminału” Praca zbiorowa
- ,,Sprawa zaginionego markiza” Nancy Spencer
- ,,Sprawa leworęcznej lady” Nancy Spencer
- ,,Sprawa złowieszczych bukietów” Nancy Spencer
- ,,Ella Zaklęta” Gail Carson Levine
- ,,Pan Tadeusz” Adam Mickiewicz
- ,,Dwie księżniczki z Bamarry” Gail Carson Levine
- ,,Stags” M.A. Bennett
- ,,Truly” Ava Reed
- ,,Opowieści dla dzieci, które chcą uwierzyć w siebie” Francesc Miralles, Alex Rovira
- ,,Zanim wyjedziesz w Bieszczady. Przystanek Jezioro” Kazimierz Nóżka, Marcin Scelina, Maciej Kozłowski
Jestem pod wrażeniem ilości przeczytanych książek. Gratuluję i oby tak dalej. Zaczytanego 2021 Roku!
OdpowiedzUsuńOjej! Jak wiele pozycji udało Ci się przeczytać w zeszłym roku! Gratulacje, jestem pod wrażeniem :)
OdpowiedzUsuńSporo książek. Wielkie brawa! To dla Ciebie czytelniczo udany rok.
OdpowiedzUsuńPodsumowanie prezentuje się okazale - życzę podobnych sukcesów czytelniczych w 2021r.
OdpowiedzUsuńBardzo fajne podsumowanie, widzę że udało Ci się przeczytać sporo książek :) i kilka ciekawych tytułów :D
OdpowiedzUsuńJej, naprawdę imponująco! Wiele ciekawych tytułów! :) Oby nowy rok okazał się równie udany! Niestety nie mogę się pochwalić takim osiągnięciem, bo czytam bardzo intuicyjnie, a rok był ciężki, ale mam nadzieję na lepszy czas! :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam! włóczykijka z Imponderabiliów literackich
Wow, imponujący wynik i na pewno wiele przygód czytelniczych wartych wspomnienia :)
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawe podsumowanie, na pewno trafiłaś na sporo ciekawych lektur.
OdpowiedzUsuń