Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 12 października 2020

,,Powrót" Kathryn Croft


 

Wydawnictwo: Burda Książki
Data wydania: 2020
Format: Książka
Liczba stron: 386
Do kupienia: Gandalf

,,Powrót" Kathryn Croft to najnowszy thriller autorki, z którym miałam okazję zapoznać się w ostatnim czasie.

Farrah Conway dwa lata temu zrobiła coś, co z pewnością mogło zaważyć na całym jej życiu. Teraz starała się naprawić swoją przeszłość, jednak nie było to wcale tak łatwe, jak mogłoby się wydawać.

Zapoznałam się z wszystkimi książkami autorki, które ukazały się w Polsce i ta plasuje się gdzieś po środku. Owszem, autorka na końcu nieco zaskakuje czytelnika, jednak w ogólnym odczuciu cała powieść nie wywarła na mnie większych emocji.

,,Powrót" Kathryn Croft to thriller, który porusza bardzo ważny temat i z tego powodu warto się z nim zapoznać. Nie czuję, by był to stracony czas, jednak zachwycona też nie jestem.

Moja ocena: 4/6 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: