Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 19 sierpnia 2020

,,Zawsze w porę" Agnieszka Krawczyk

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 448
Do kupienia: Gandalf

Kilka miesięcy temu zapoznałam się z pierwszym tomem serii ,,Ulica Wierzbowa". Teraz przyszedł czas na lekturę jego kontynuacji.

Nie u wszystkich mieszkańców ulicy Wierzbowej układało się tak, jak sobie tego życzyli. Hanna dowiedziała się, że będzie musiała opuścić dom. Zarówno rzeźbiarz, jak i lekarz zakochali się w jednej sąsiadce. Kobieta od napraw sprzętów nieco zaniemogła, a pani Flora miała mieć wystawę w bibliotece.

Dość długo minęło od czasu premiery do zapoznania się przeze mnie z drugim tomem serii. Nieco przerażała mnie objętość, jednak w końcu zdecydowałam się na tę lekturę i zapoznałam się z nią ekspresowo w kilka godzin. Cieszę się, że czyta się tak szybko, a pozycja była naprawdę wartościowa.

,,Zawsze w porę" Agnieszki Krawczyk to drugi tom obszernego cyklu, który na pewno doczeka się kontynuacji. Z pewnością się z nim zapoznam.


Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: