Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 15 lipca 2020

,,Zapach grzechu" Nana Bekher

Wydawnictwo: Lucky
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 384
Do kupienia: Wydawnictwo Lucky

Nana Bekher ma już w literackim dorobku 7 książek. ,,Zapach grzechu" to było moje pierwsze spotkanie z jej twórczością.

Ana, główna bohaterka powieści, została sprzedana za długi męża słynnemu gangsterowi. Nie wiedziała co ją czeka, bo już na samym początku została zgwałcona. Dodatkowo odseparowano ją od synka. Czy Anie udało się przetrwać?

Gdy sięgałam po tę książkę nie miałam względem niej szczególnie wielkich oczekiwań. Liczyłam na lekką, wakacyjną powieść i taką też otrzymałam. Zapoznałam się z nią w naprawdę ekspresowym tempie.

Przeszkadzało mi to, że było bardzo dużo opisów seksu. Zdecydowanie można by to było zmniejszyć, a powieść zyskałaby w oczach czytelników. Dodatkowo niektóre wątki są naprawdę króciutkie, można by je bardziej rozwinąć. Niektóre z kolei nie doczekały się swojego zakończenia.

,,Zapach grzechu" Nany Bekher to książka do przeczytania za jednym razem. Mimo tego, że jest obszerna, czyta się ją naprawdę sprawnie.

Moja ocena: 4/6


Książkę otrzymałam na spotkaniu A może nad morze? Online!

2 komentarze:

  1. Nie znam jeszcze pióra tej autorki, ale może nadrobię zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta książka i jeśli kiedyś wpadnie w moje ręce, to chętnie poznam ją bliżej.

    OdpowiedzUsuń