Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 28 lipca 2020

,,Powiedz mi, jak będzie" Sylwia Trojanowska

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 360
Do kupienia: Gandalf

Sylwia Trojanowska wydała już sporo powieści, miałam okazję zapoznać się z kilkoma z nich.

Głównymi bohaterami są trzy pary, których losy w jakiś sposób muszą się ze sobą połączyć. Nie wiemy jednak bardzo długo, jak to się stanie. Mamy parę, która będzie miała dziecko, panią doktor i partnera, który ją zwodzi oraz małżeństwo, w którym żona wielokrotnie nie może donosić ciąży.

Nie da się ukryć, że książka jest niezwykle wzruszająca i pełna emocji. Te momenty większych uczuć przeplatane są momentami o lżejszej wadze. Wprowadzenie do fabuły aż trzech par i w jakimś stopniu ich bliskich było dla mnie za dużym nagromadzeniem. Nie mogłam zorientować się w imionach, by przypasować je do konkretnych postaci. 

,,Powiedz mi, jak będzie" Sylwii Trojanowskiej to pierwszy, pełen emocji tom serii. Już za kilka dni na czytelników będzie czekała druga część.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: