Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 25 lipca 2020

,,Krokodyl w doniczce" Anna Szczęsna

Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 360
Do kupienia: Gandalf

Anna Szczęsna wydała już całkiem sporo powieści. ,,Krokodyl w doniczce" jest jej najnowszą publikacją.

Starsza pani, która wyładowywała na każdym złość, pisarz w średnim wieku, który rzadko wychodził z domu i nowa sąsiadka, która wyprowadziła się od rodziców i kupiła sobie mieszkanie w Gdańsku. Pozornie tę trójkę nic nie łączyło oprócz tego, że mieszkali na jednym piętrze.

Z twórczością autorki zaczęłam zapoznawać się już kilka lat temu. Pierwsze jej książki, które miałam okazję przeczytać, bardzo mi się podobały, ale, niestety, te ostatnie coraz mniej do mnie przemawiają.

Po raz kolejny mamy odludka, który boi się wychodzić z domu i najchętniej właśnie tam przesiaduje. Starsza pani chce przejść przemianę z dnia na dzień, a młoda Kaja szybko pragnie zmienić swoje życie. Czy to może mieć rację bytu?

,,Krokodyl w doniczce" Anny Szczęsnej to pozycja, z którą zapoznałam się w kilka godzin, ale nie wywarła na mnie większego wrażenia.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Szkoda, że zabrakło tego efektu WOW, ale czasami tak po prostu bywa, że trafi się na książkę, która do nas nie ,,przemówi''.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zaczynam czytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń