Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 2 lipca 2020

,,Dom Fauna. Kroniki Archeo. Tom 12" Agnieszka Stelmaszyk

Wydawnictwo: Zielona Sowa
Data wydania: 2020
Format: Książka
Liczba stron: 232
Do kupienia: Gandalf

W zeszłym roku udało mi się zapoznać z całą dotychczas wydaną serią ,Kronik Archeo". Ucieszyłam się, gdy zobaczyłam, że pojawiła się nowa część.

Ciocia Ofelia miała wybrać się za granicę, by spotkać się z przyjaciółką. Na lotnisku poznała jednak kobietę, która nie mogła lecieć z braku dowodu osobistego. Poprosiła Ofelię, by przekazała misia dla siostrzenicy za granicą. Czy to był początek problemów bohaterki?

Pierwsze tomy bardzo mi się podobały. Kilka ostatnich jednak wywarło na mnie mniejsze wrażenie. Ten jest całkiem ciekawy z tego względu, że jest sporo ciekawostek. Pojawiają się także kolorowe ilustracje.

,,Dom Fauna. Kroniki Archeo. Tom 12" Agnieszki Stelmaszyk to najnowsza część serii, w której obie rodziny i ciotka Ofelia niespodziewanie będą zamieszane w pewną sprawę. Sprawdźcie, co z tego wyniknie.

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone







2 komentarze: