Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 25 września 2019

,,Noc, kiedy umarła" Jenny Blackhurst

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 416
Do kupienia: Albatros

Jenny Blachurst zadebiutowała bardzo wciągającym thrillerem psychologicznym. Obecnie w Polsce ukazały się już jej cztery powieści.

Eve i Rebecca przyjaźniły się ze sobą od czasu studiów. Wiele udało im się razem przejść, a nie zawsze były to szczęśliwe chwile. Eve w dzieciństwie i młodości naprawdę wiele przeszła, jednak nie o wszystkim mówiła przyjaciółce. Teraz nadszedł czas na ślub Eve. Niestety, kobieta w sukni ślubnej skoczyła z klifu. Dlaczego to zrobiła?

Miałam względem tej książki chyba za duże oczekiwania, biorąc pod uwagę poprzednie powieści autorki. Ta okazała się dla mnie za bardzo przewidywalna. Już na długo przed tym, nim autorka to zdradziła, odkryłam dwa kluczowe elementy fabuły i to przeszkodziło mi w cieszeniu się niedopowiedzeniami.

Zapoznałam się do tej pory z wszystkimi czterema thrillerami Jenny Blackhurst. Ten w moim odczuciu jest najbardziej przewidywalny. Nie oznacza to jednak, że Wam tak szybko też uda się poukładać brakujące elementy układanki. Może zakończenie będzie dla Was wielką niespodzianką.

,,Noc, kiedy umarła" Jenny Blackhurst to powieść, w której wydarzenia z przeszłości przeplatają się z tymi teraźniejszości, dnia ślubu, przed i po ślubie. Bohaterów jest mała ilość, więc nie sposób się w tym względzie zagubić.

Moja ocena: 4,5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu




2 komentarze:

  1. Lubię twórczość tej autorki, zatem "Noc, kiedy umarła" czeka na mojej półce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu przeczytać jakiś thriller tej autorki. Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń