Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 10 czerwca 2019

,,Spinka" Katarzyna Kacprzak

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Data wydania: 2018
Format: Książka
Liczba stron: 304
Do kupienia: Gandalf


Lubię sięgać po różnego rodzaju kryminały, dlatego też skusiłam się na ,,Spinkę”.

Impreza integracyjna, mająca na celu podsumowanie całego roku pracy, w mało renomowanym miejscu nie podobała się pracownikom. Widać było, że firma stara się oszczędzać na każdym kroku. Nikt nie przewidział jednak tego, że po tańcach zostanie zamordowany jej szef. Sprawą zajmuje się warszawska policja.

Lubię zapoznawać się z różnego rodzaju powieściami kryminalnymi, dlatego też ucieszyłam się, gdy trafiłam na tę pozycję w bibliotece. Jest ona dość obszerna, i, jak na debiut autorki, bardzo zgrabnie napisana. Tak naprawdę do samego końca nie wiadomo, kto stoi za zabójstwem i co ma w związku z tym wspólnego tytułowa spinka.

,,Spinka” to jedna z tych powieści, które czyta się z niesłabnącym zainteresowaniem. Nieco zabrakło mi tutaj trochę szybszej akcji, jednak mam wrażenie, że autorka dopiero się wprawia i kolejna jej powieść będzie jeszcze bardziej dopracowana.

Moja ocen: 5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: