Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 16 marca 2019

,,Zapach bzu" Karolina Wilczyńska

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 328
Do kupienia: Gandalf

Z twórczością autorki zaczęłam zapoznawać się stosunkowo niedawno. Tym razem skusiłam się na 5 tom serii ,,Rok na Kwiatowej".

Okazuje się, że niespodziewane spotkanie na parkingu może połączyć cztery zupełnie sobie obce osoby. Mamy dziewczynę, która ma zostać lekarzem, kobietę, która ma już syna i marzy o wziętej kancelarii. Jest także Kaja, która pracuje z trudną młodzieżą i mężczyzna, który mieszka z kolegą. Wkrótce ich drogi mają się zetknąć w najmniej spodziewany sposób.

Tak jak w poprzednich czterech częściach, każdy tom jest poświęcony głownie historii jednej osoby, a dodatkowo są trzy krótsze rozdziały o pozostałych bohaterach. W tej części epizodycznie przewijają się także przyjaciółki z Kwiatowej, które znamy z poprzednich książek autorki.

Nie ukrywam, że miałam względem tej pozycji naprawdę spore oczekiwania i chyba dlatego czuję się nieco zawiedziona. Tak naprawdę każda z postaci zmaga się z jakimś problemem z przeszłości i jak na razie prawie wszystkie są one utrzymane w tajemnicy. Zabrakło mi tutaj większych emocji podczas czytania tej powieści. Może dlatego, że bardzo polubiłam cztery poprzednie przyjaciółki czuję pewien zawód. Może w następnych tomach bardziej przekonam się do bohaterów.

,,Zapach bzu" Karoliny Wilczyńskiej to powieść, którą można zacząć czytać jako oddzielną całość, gdyż nic przez to nie stracimy. Mimo, że się trochę zawiodłam, i tak wyczekuję kolejnego tomu.

Moja ocena: 4.5/6 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze: